Kikeredtek a szemei Jade Sharpnak mikor a napokban megnyitotta levelezését. Abban ugyanis egy beérkező üzenet állt, melyben az étterem – ahol Jade az esküvőjét tervezte ünnepelni – tulajdonosa nem egyszerűséggel tehénnek nevezi a fiatal nőt.
Kiderült, a Mulberry Tree nevű vendéglő vezetője kollégájának akarta küldeni a Jade-ről írt sorokat, de tévedésből a menyasszonynak postázta a levelet. Williams később alig győzött bocsánatot kérni, írja a The Sun.
A történet úgy kezdődött, hogy Jade és vőlegénye beültek egy italra az angliai Kentben lévő étterembe, s mivel tetszett nekik a hely, alaposabban is szerették volna feltérképezni mint potenciális helyszínt közelgő esküvőjüknek. Ezért e-mailben időpontot egyeztettek az étterem tulajdonosával, majd amikor a fiatal pár megérkezett a megbeszélt találkozóra, kiderült, az étterem dolgozói megfeledkeztek róluk. Ráadásul az éppen ottlévő alkalmazottak szinte egy kérdésükre sem tudtak válaszolni, és a tetejébe még nem is voltak túl segítőkészek. A fiatal pár ezután inkább hazament, nemsokára pedig megérkezett Jade virtuális postaládájába az ominózus levél.
– Ez egy tehén! Nem tudtam erről semmit, néztem az emailjeimet, de nincs semmi benne. Nem kérdeztek semmit az árakról, csak hogy mennyibe kerülnek a zsemlék meg a pecsenye! – állt az étterem vezetőjének levelében, amit kollégája helyett Jade-nek küldött el.
Jade nagyon felháborodott a róla írt sorokon, ezért az étterem TripAdvisor oldalán megírta a komplett történetet a vendéglő vezetésének kifogásolható viselkedéséről.
– El sem tudom mondani, mennyire bántó ez az üzenet. Mégis milyen udvariatlan és szakmaiatlan stílus ez – háborgott jogosan a lány, akit az sem hatott meg, hogy az étterem vezetője telefonon bocsánatot kért tőle, később pedig a lány véleménye alá írt hozzászólást.
– Nagyon rosszul érzem magam, hogy megkapta ezt az emailt. Teljes mértékben szakmaiatlan és védhetetlen. Azonnal hívtam, ahogy észrevettem a hibát, és többször bocsánatot kértem. Megértem, hogy ezek után nem akarja éttermünkben tartani az esküvőjét, nem is próbálom rávenni, hogy változtassa meg a véleményét egy ilyen katasztrofális hiba után. Még egyszer fogadja őszinte bocsánatkérésemet – írta megsemmisülten az étterem tulajdonosa.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.