Hannibal maszkja
A Rejuvenique névre hallgató szépségápolási eszköz ötlete eleve halva született. A furcsa kinézetű maszkot azzal próbálták meg eladni, hogy enyhe áramütésekkel stimulálja és megszépíti a nők arcbőrét.
Fogkrém és lasagne?
Szerencsére nem a lasagne volt fogkrémízű. Mindössze arról volt szó, hogy a Colgate arra biztatta az embereket, hogy minden étkezés után mossanak fogat. A kampány azonban eléggé félrement. Nem is csoda: ki szeretné, ha már falatozás közben fogmosásra biztatnák?
Parfüm motorosoknak
A legendás Harley-Davidson motorgyár úgy gondolta, hogy a macsók számára menet közben is fontos lehet a jó illat. Ezért egy férfiparfümöt dobtak piacra, de azt olyan intenzív illatúra sikeredett, hogy inkább taszító, mintsem vonzó hatással bírt.
Átlátszó kóla
A kilencvenes években nagyot akart robbantani a Pepsi a Crystal névre hallgató átlátszó kólájával. Mindezt a színezékek kivonásával érték el. Az újdonság azonban tiszavirág-életű lett, egy éven belül levették a boltok polcairól.
Kávét a kólába!
Persze a másik nagy italmogul is képes volt mellényúlni. A Coca-Cola a kávé és a kóla ízvilágát vegyítette a Blak névre hallgató üdítőben, de az egyedi ízvilág nem igazán jött be a vásárlóknak.
Feminista toll
Igencsak furcsán néztek a Bic írószergyárra, amikor is 2012-ben előálltak a kizárólag nőknek szóló tollukkal. Az íróeszköz vonzereje abban rejlett, hogy a csili-vili kinézetű tárgyak még illatosak is voltak!
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.