Sok sportoló férfi használ mellbimbótapaszt azért, hogy ne sebesedjen ki a felsőjétől ez az érzékeny testrész - írja a Daily Mail. Japánban pedig úgy látszik, kicsit ráfeszültek erre a termékre a férfiak, hiszen az eladási számokat nézve megsokszorozta az egyik cég az éves mellbimbótapasz bevételét, és úgy tűnik, nem azért mert ennyivel többen sportolnak.
A Dot Store által forgalmazott tapasz divatcikké vált, amely többek közt annak is köszönhető, hogy állítólag a nők nem szeretik látni a randikon, ha a férfinek átüti az ingét a bimbó. Ezért is lehetséges az, hogy már reklámfilmet is készítettek, melyben az üzenete igen egyszerű: ha van rajtad bimbótapasz, boldog leszel, ha nem, faképnél hagynak, mielőtt kiderül milyen remek ember is vagy.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.