Rossz szájízt ad a kólareklám a soundos botrány után

Rossz szájízt ad a kólareklám a soundos botrány után

Pepsi
PUBLIKÁLÁS: 2016. július 17. 15:00
Alaposan melléfogtak a marketingesek. Olyan, mintha csak a Balaton Soundon ájultan talált lányok történetét vették volna filmre addig, amíg becsalták őket a backstage-be.
Bors

Önfeledten bulizó fiatal lány táncol egy fesztivál színpada előtti első sorban, akit azonnal kiszúr az éppen a porondon zenélő zenekar egyik tagja. Nyár van, jó kedv, fesztiválszezon, egy kis flört – a fiú és a lány láthatóan egyből megtetszik egymásnak, később pedig mindent megtesznek, hogy ismét találkozzanak a tömegben. Naná, hogy a nagy találkozás sem marad el, és a srác már húzza is magával a sorok között az egy szem kiválasztottat, aki vele élvezheti tovább az estét zárt körben.

Gyanítjuk, sokaknak eszébe jut Bényi Ildikó lánya és barátnőinek esete ezen képsorok láttán. Nekik épp addig a pontig volt önfeledt az ő nagy estéjük, az ő nagy pillanatuk, amíg kedvenc zenészükkel testközelben találkozhattak, amíg a DVBBS zenekar tagjaival beléptek a backstage-be. Éppen eddig tart ez a reklámfilm.

A Pespi megérzésünk szerint most alaposan melléfogott ezzel a reklámmal, pedig tudjuk, nyilván jóval a Soundon történtek előtt forgatták, talán nem is Magyarországon. A kisfilm viszont azóta is megy a tévében és a balatoni fesztiválon történtek fényében egyáltalán nem pozitív az az életérzés, amit sugall...

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.