Az ügyfélszolgálatos is ember: habár nem szabadna, néha náluk is elszakad a cérna. Így történt ez az online áruház, az Amazon egyik alkalmazottjánál is.
Egy vásárló rendelt egy könyvet októberben az Amazonnál, de rossz kiadást küldtek el neki. Panaszlevelet írt az ügyfélszolgálatnak, amely elnézést kért, és visszavételezte a könyvet. Csakhogy a kért kiadásból nem volt egy darab sem, nem tudták neki postázni.
Erre már jött is a következő panaszlevél az online kereskedéshez, ami alaposan felhúzta az ügy intézőjét. Úgy döntött, kicsit megvicceli a t. vevőt, aki nem sokkal később egy 25 centis műbránert talált az internetes bevásárlókosarában, az 55 eurós (17 ezer forintos) „The Hulk Dong Black” nevű terméket.
– Ha a legjobb haverom csinálta volna, hogy bosszantson kicsit, még nevetni is képes lettem volna rajta – nyilatkozta a kuncsaft az Ars Technika UK portálnak, amely nyilvánosságra hozta az esetről készített képernyőfotót. A gond leginkább az volt a csínnyel, hogy a dildót akkor fedezte fel a vásárlásra kiválasztott tételei közt, amikor bent ült a gép előtt az irodában a kollégáival.
Az Amazon állítólag egy 100 eurós vásárlási utalvánnyal kért tőle elnézést.