Már most sokan kiakadtak az új kormányplakáton - fotó

kormány
PUBLIKÁLÁS: 2015. szeptember 17. 12:50
Úgy tűnik, nem tanult a kormány az előző plakátkampányból. Folytatják.
Bors

A konzultációs plakátok első köre sem örvendett osztatlan sikernek: az ellenkampányra ugyanis napok alatt 30 millió forint gyűlt össze - méghozzá adományokból. “Ha Magyarország miniszterelnöke vagy, be kell tartanod a törvényeinket!” - volt olvasható az ellen-üzenet Felcsúton.

A kormány.hu Facebook-oldalára azonban szerdán újabb plakát került fel. “A kormány tájékoztató kampányt indít a bevándorlásról szóló nemzeti konzultáció eredményeiről és a legfontosabb kormányzati intézkedésékről. Az országot meg kell védeni.” - olvasható a posztban.

Tehát ezzel a plakáttal fogunk ezentúl találkozni - méghozzá (az Origo információi szerint) 381 millió forintból:

 

A kormány tájékoztató kampányt indít a bevándorlásról szóló nemzeti konzultáció eredményeiről és a legfontosabb kormányzati intézkedésékről. Az országot meg kell védeni.

Posted by Magyarország Kormánya on 2015. szeptember 16.

 

Mondanunk sem kell, a plakátterv most sem aratott osztatlan sikert.

“Örülök neki, hogy ilyen időkben, mikor agresszív, az európai kultúrába, társadalomba beilleszkedni képtelen emberek akarnak erőszakkal bejutni, ilyen kormánya van az országnak” - írja az egyik kommentelő.
“Magyarul elköltünk egy csomó pénzt arra, hogy elmondják nekünk, hogy amikor arra a konzultációnak nevezett ostoba és megalázó propagandára költöttünk el egy csomó pénzt feleslegesen, az mennyire jó volt nekünk.” - teszi hozzá egy másik.
“Köszönöm, hogy az adómból megint a gyűlöletre költött a kormány.”
“Fantasztikusan igényes, minőségi grafikusi munka ez, minden elismerésem az alkotónak! Remélem méltó módon részesült a kampányra szánt 381 millió forintból, mely természetesen a lehető legjobb helyre kerül!” 

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.