Szervusz, itt a Dáridó! – énekelte éveken át Lagzi Lajcsi, és most nagyon úgy tűnik, újra értelmet nyert az elfelejtett dallam. A hazai kereskedelmi televíziózás hajnalán Lagzi Lajcsi által megálmodott esztrád műsor a siker csúcsán hárommillió nézőt ültetett a képernyők elé. A show tavasztól megújulva visszatér.
– Még nem árulhatom el hol, de a napokban megjelent sajtóhírekkel ellentétben egyáltalán nem biztos, hogy a TV2-n, lehet, hogy a hozzá tartozó valamelyik kábelcsatornán lesz látható az új Dáridó. Viszont onnan is tudják majd a nézők, hogy nem ismétlést látnak, hogy én több mint húsz kilóval könnyebben vezetem a műsort, mint annak idején. De a Dáridó-udvarház is mediterrán arculatot kapott, és nagy hangsúlyt fektetünk minden egyes műsorszám látványvilágára is, mint ahogy a tehetségkutató műsoroknál is már megszokták a nézők – jelentette be Lajcsi, majd lelkesen mesélt tovább.
– A magyar könnyűzenei élet elismert énekeseinek és együtteseinek élő produkció mellett felfedezés előtt álló tehetségeknek is teret adunk. Új állandó elem lesz a stíluscsere is, vagyis mikor az adott énekes nem a saját műfajában fakad dalra. Rábeszélésemre Pataky Attila nálunk énekelt cigány- dalokat először, azt hiszem, arra még ma is mindenki emlékszik. Egy műsorblokkban pedig korábbi Dáridó-adások felvételeivel tisztelgünk olyan előadók előtt, akik annak idején szerepeltek a műsorunkban, de sajnos ma már nincsenek közöttünk: mint például Zámbó Jimmy, Komár Laci vagy Mary Zsuzsi – árulta el a Borsnak a mulatós pápa, hozzátéve azt is, hogy a tavasszal rajtoló produkció sikerét illetően tutira megy: ugyanazokkal az emberekkel építi a Dáridó brandet immár több mint tizenöt éve, sőt még Hajdú Pétert is bevette a kétszázmilliós költségvetésű „szuperbuliba”.
A két média mágus közös vállalkozásával kapcsolatban Hajdú Péternek is szerettünk volna feltenni néhány kérdést, de elzárkózott a nyilatkozattól, arra hivatkozva, hogy fogalma sincs, miről beszélt Lajcsi.