Lányát használta fel a hullaégető

morbid
PUBLIKÁLÁS: 2015. február 11. 21:30
A krematórium tulajdonosa a saját lánya fotójával reklámozza a hamvasztóművet.
Bors

Bizarr módon reklámozta bizniszét az amerikai Oliver King. Egy fiatal lány szerepel a plakátján a következő szöveggel:

„Ne tévessze meg önöket a virág. A kislány hamarosan tinédzser lesz.” Izzott a St. Luis-i üzletember telefonvonala, de nem a megrendelések miatt, felháborodott emberek hívták. Mégis mit akar ez jelenteni? – kérdezték. Azt, hogy az élet túl rövid? A gyerek hamarosan meghal? A szülők a gyerekeiknek rendeljék meg a szolgáltatást?

King végül a Riverfront Timesnak magyarázta meg a botrányos hirdetését:

– Én csak azt akartam elérni, hogy az emberek álljanak meg egy pillanatra, nézzék meg a képet, majd a figyelmük a cégemre terelődjön. A kislány a fotón az én gyermekem, és semmi köze nincs a halálhoz.   

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.