Aktuális

Lányát használta fel a hullaégető

Bors

Létrehozva: 2015.02.11.

A krematórium tulajdonosa a saját lánya fotójával reklámozza a hamvasztóművet.

Bizarr módon reklámozta bizniszét az amerikai Oliver King. Egy fiatal lány szerepel a plakátján a következő szöveggel:

„Ne tévessze meg önöket a virág. A kislány hamarosan tinédzser lesz.” Izzott a St. Luis-i üzletember telefonvonala, de nem a megrendelések miatt, felháborodott emberek hívták. Mégis mit akar ez jelenteni? – kérdezték. Azt, hogy az élet túl rövid? A gyerek hamarosan meghal? A szülők a gyerekeiknek rendeljék meg a szolgáltatást?

King végül a Riverfront Timesnak magyarázta meg a botrányos hirdetését:

– Én csak azt akartam elérni, hogy az emberek álljanak meg egy pillanatra, nézzék meg a képet, majd a figyelmük a cégemre terelődjön. A kislány a fotón az én gyermekem, és semmi köze nincs a halálhoz.   

Még egy kis fűszer jöhet? Iratkozzon fel a Bors-hírlevélre!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek