A tűzriadó idején egy szerelvény éppen az alagútban haladt Anglia felé, ennek utasait sérülések nélkül sikerült kimenekíteni. Egyelőre nem tudni, hogy mekkora kárt okozott a tűzvész, a hatóságok ugyanis még az alagút kiszellőztetésén dolgoznak.
A Csalagútban, amelyet 1994-ben nyitottak meg, háromféle vonat közlekedik. Az Eurostar óránként 300 kilométeres sebességgel száguld át az alagúton, a Le Shuttle vagonjain autókat, és buszokat szállítanak – feltehetően egy ilyen vonaton történhetett a baj –, emellett pedig konténerszerű szerelvények haladnak a két part között. Egy átlagos napon 25 ezer ember halad át a Csalagúton, tegnap – szombat lévén – ennél több ember utazását is megakaszthatta a tűz.
Nem ez az első tûzeset itt. 2008-ban egy teherautó okozott tüzet, 1996-ban pedig szintén kamion, ami hatalmas károkat okozott, a helyreállítás 85 milliárdnyi forintba került. Az 50 kilométeres alagút négyötöde halad a tengerfenék alatt, így ez a világ leghosszabb tenger alatti vasúti alagútszakasza.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.