A Philip Morris dohányipari cég 1954-ben vezette be a Marlboro Man alakját termékei népszerűsítésére. A cowboyfigurák sikeresen hitették el a világgal, hogy a férfiasság kelléke a dohányzás. Darrell Winfield húsz éven át (1968 és 1989 között) a legsikeresebben hirdette a cigaretta élvezetét. Kemény arckifejezését, vörös bajuszát, kék szemét világszerte mindenki ismerte, ő volt a tökéletes reklámarc, s talán pont azért, mert valódi, hús-vér farmer volt.
Ha éppen nem forgatott vagy fotózkodott valamilyen óriásplakát vagy magazin reklámfelületére, akkor rivertoni farmján dolgozott. Mindkét életet szerette, de a wyomingi cowboylétet soha nem adta volna fel. Most azonban kénytelen volt, mert hétfőn, hosszú betegség után, 85 esztendős korában elhunyt. Tüdőrákban szenvedett...
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.