Így tudjuk kicselezni a szolgáltatókat

telefon
PUBLIKÁLÁS: 2014. november 20. 11:30
Egyik olvasónk osztotta meg velünk tippjét arra az esetre, ha sokáig kell várnunk arra, hogy az ügyfélszolgálaton élő emberrel beszélhessünk.
H. Z.

Nagy felháborodást váltott ki olvasóink körében is az a téma, amiről a Bors tegnapi számában írtunk. Az ügyfélszolgálatokat tesztelve a Voda­fone-ra vártunk a legtöbbet, ötvenkilenc percet.

Tibor nevű olvasónk kitűnő ötletét osztotta meg online felületünkön. – Én a Vodafone-nál egy egyszerű módszert alkalmazok. Miután az előfizetési szerződésen rajta van az ügyintéző céges telefonszáma, azt szoktam felhívni. Bemutatkozom, bemondom az ügyfélkódom, majd elköszönök. – Vissza szoktak hívni egy- két perc múlva. A másik gyors megoldás, amikor valamilyen ajánlattal felhívnak, elmentem a számot és legközelebb ezt hívom. Így is ingyenes a hívás – írja Tibor. 

Magdolna felháborodva írja, hogy mire végiggaloppozik a menün, az automata azt mondja be, hogy a várakozási idő előreláthatólag 7 perc. Judit tapasztalatai szerint sok helyen zenélnek fél óráig, közben mondják, hogy nyomd ezt a gombot, majd azt a gombot, és csak ketyeg az óra.

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.