Egyik olvasónk osztotta meg velünk tippjét arra az esetre, ha sokáig kell várnunk arra, hogy az ügyfélszolgálaton élő emberrel beszélhessünk.
Nagy felháborodást váltott ki olvasóink körében is az a téma, amiről a Bors tegnapi számában írtunk. Az ügyfélszolgálatokat tesztelve a Vodafone-ra vártunk a legtöbbet, ötvenkilenc percet.
Tibor nevű olvasónk kitűnő ötletét osztotta meg online felületünkön. – Én a Vodafone-nál egy egyszerű módszert alkalmazok. Miután az előfizetési szerződésen rajta van az ügyintéző céges telefonszáma, azt szoktam felhívni. Bemutatkozom, bemondom az ügyfélkódom, majd elköszönök. – Vissza szoktak hívni egy- két perc múlva. A másik gyors megoldás, amikor valamilyen ajánlattal felhívnak, elmentem a számot és legközelebb ezt hívom. Így is ingyenes a hívás – írja Tibor.
Magdolna felháborodva írja, hogy mire végiggaloppozik a menün, az automata azt mondja be, hogy a várakozási idő előreláthatólag 7 perc. Judit tapasztalatai szerint sok helyen zenélnek fél óráig, közben mondják, hogy nyomd ezt a gombot, majd azt a gombot, és csak ketyeg az óra.