Aktuális

Így tudjuk kicselezni a szolgáltatókat

H. Z.

Létrehozva: 2014.11.20.

Egyik olvasónk osztotta meg velünk tippjét arra az esetre, ha sokáig kell várnunk arra, hogy az ügyfélszolgálaton élő emberrel beszélhessünk.

Nagy felháborodást váltott ki olvasóink körében is az a téma, amiről a Bors tegnapi számában írtunk. Az ügyfélszolgálatokat tesztelve a Voda­fone-ra vártunk a legtöbbet, ötvenkilenc percet.

Tibor nevű olvasónk kitűnő ötletét osztotta meg online felületünkön. – Én a Vodafone-nál egy egyszerű módszert alkalmazok. Miután az előfizetési szerződésen rajta van az ügyintéző céges telefonszáma, azt szoktam felhívni. Bemutatkozom, bemondom az ügyfélkódom, majd elköszönök. – Vissza szoktak hívni egy- két perc múlva. A másik gyors megoldás, amikor valamilyen ajánlattal felhívnak, elmentem a számot és legközelebb ezt hívom. Így is ingyenes a hívás – írja Tibor. 

Magdolna felháborodva írja, hogy mire végiggaloppozik a menün, az automata azt mondja be, hogy a várakozási idő előreláthatólag 7 perc. Judit tapasztalatai szerint sok helyen zenélnek fél óráig, közben mondják, hogy nyomd ezt a gombot, majd azt a gombot, és csak ketyeg az óra.

Még egy kis fűszer jöhet? Iratkozzon fel a Bors-hírlevélre!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek