Az airportal.hu-hoz különös, névetelen levél érkezett. A levélíró egyben kifogásolja, hogy a légitársaság két hete semmilyen közleményt nem adott ki a balesetről. Az írásban többek között ez áll: “ A Wizz Air fennállásának történetében eddig ez volt a második legsúlyosabb legi incidens.
Én és a családom is utasai voltunk ennek a járatnak, ami körülbelül 45 perccel felszállás után (felhőtlen, napsütéses időben repültünk) hirtelen balra vágódott és zuhanni kezdtünk. Tárgyak és italok a gép mennyezetére tapadtak, hárman megsérültek közülük kettő a kiszolgáló személyzet tagja. Az utasok - köztük jómagam is - traumatizált állapotban hagyta el a gépet és értetlenül állunk a történtek előtt.”
A légitársaság tegnap az Airportal megkeresésére közleményt adott ki. Az írják, hogy a járat erős turbulenciába került, ami miatt két légiutas-kísérő és egy utas könnyebben megsérült.
Az utas távozhatott, miután a repülőtéri mentőszolgálat ellátta. A két légiutas-kísérő további ellátásra szorult, ezért a Budapestre visszatérő járaton kevesebb légiutas-kísérő teljesített szolgálatot, így - a kötelező biztonsági előírásoknak megfelelően -, 11 utas nem utazhatott. A 11 utas önként vállalta a későbbi utazást, cserébe a légitársaság kompenzációt ajánlott fel számukra.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.