Honnan jött az ötlet?
Egyszerű. Megkeresett az elnök, Hegedűs Péter – bevallom, nem is tudtam, hogy van még kisgazdapárt – és megkérdezte, készítenék-e egy reklámfilmet a pártnak. Persze! Uram, a világon minden eladható. Az autó, a zsömle, és meggyőződésem, hogy a pártok is. Ha engem Belzebub keresne meg, hogy találjak ki egy reklámot a pokolnak, arra is képes lennék.
Úgy rémlik, hogy korábban kerülte a politikát...
Eddigi nyolcvanöt évem során egyetlen pártnak sem voltam a tagja, pedig hívtak nem egy helyre, elhiheti. Soha nem akartam képviselő lenni, és nem is leszek. Ez más. Az üzlet az üzlet. Nem azért adom el a kisgazdapártot, mert kötődésem van hozzájuk vagy politikailag egyetértek velük, hanem mert megbíztak ezzel a reklámfilmmel.
Azt mondják, lejárató kampány elé nézünk. A kisgazdapárt mire fókuszál?
Egyetlen dolgot kötöttem ki: mocskolódást nem csinálok! Hogy milyen szemét Gyurcsány vagy Orbán, én ilyet nem vállalok. Utálom, amikor a pártok leköpködik egymást, ilyenhez nem adom a nevem.
Elárulja, mi lesz a reklámfilmek koncepciója?
A százöt év. A kisgazdáké az egyetlen párt, amelyiknek komoly múltja van. Voltunk, vagyunk, leszünk, ez lesz a fő vonal. Ezt akarom érzékeltetni ötletes reklámokkal. Figyelje meg, két héten belül beivódik az egész országba a párt létezése.
A kisgazdák legismertebb arca még mindig a korábbi elnök...
Igen, a Torgyán Józsi.
Lehet, hogy ő lesz a reklám egyik szereplője?
Biztosan nem. Én nagyon jóban vagyok Józsikámmal, szeretem őt. Hiányzik is a parlamentből, mert nagyon színes figura volt. Mondjuk az, hogy tízszer elmondja egy nap: „mondjon le”, az már nem annyira hiányzik.
Mire épít majd a filmben: ne csak a nőt nézze, a kisgazdapártot is?
Olyasmi. A két hetet pedig komolyan mondtam. Ez már sikerült anno a Vámház körutas reklámmal. Ezúttal is legalább olyan jót és meghökkentőt akarok kitalálni.
Netán ön is feltűnik a reklámfilmekben?
Nem hinném. Ez nem rólam szól, hanem az elnökről és a pártról.
Nők sem lesznek?
Dehogynem. Nélkülük semmi sem megy.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.