Ha a karácsonyfa alá tenni nem is lehet, kicsomagolni a végeredményt igen: a legújabb karácsonyi ajándéksláger a mellplasztika. Egy felmérés ugyanis azt mutatja, hogy újabban háromszor annyi mellszépítő operációt végeznek az ünnepi időszakban, mint korábban.
„Gucci-táska vagy Manolo Blahnik cipő helyett egyre több nő kap mellműtétet ajándékba. Egyértelmű trendről beszélünk" - számolt be az egyik plasztikai sebészet vezetője.
Azt is elárulta, hogy a másik slágertermék a zsírleszívás - kiskorúaknak.
„Sok tinikorú lány már korán fogamzásgátlót szed és egészségtelenül táplálkozik, amitől persze híznak, és a legegyszerűbb módját választják a fogyásnak, már ha van, aki megfinanszírozza” - árulta el a szakember.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.