Egyrészt ilyenkor már lehet látni, milyen modelleket várhatunk a következő évre, illetve ebben a hónapban kerül nyilvánosságra, mely autók indulhatnak a megtisztelő Év Autója címért. Ez a legnagyobb szakmai elismerés ma Európában, s idén olyan modellek is bekerültek a döntőbe, melyek biztosan nem lesznek népautók, mint például az S osztályos Mercedes, vagy a két elektromos autó, a Tesla és a BMW i3.
A Skoda technikailag jelentősen megújította az Octaviát, jelentősen felülmúlva az előd paramétereit. Mindezek mellett semmi olyan kiemelkedőt nem tud, ami miatt ne lenne döntőbeli szereplése meglepetés.
A Citroen C4 Picasso nevéhez igazodva extravagáns, formavilága mellett tágas utastere, és a dupla LCD monitoros műszerfal szembetűnő.
A Mercedes S osztályt a gyáriak nyíltan a világ legjobb autójának tervezték. Luxusban, űr-technikában nincs is hiány, de az Év Autója címre általánosabb autókat szoktak választani.
A Peugeot 308 a francia gyártó utolsó mentsvára, ennek megfelelően is tervezték. Remek kompakt autó, kitűnő szolgáltatásokkal.
A Tesla Model S az első olyan elektromos autó, mely egy feltöltéssel akár 400 km megtételére is képes. Egy igazi jövőautó…
A Mazda3 új motorokkal spékelte meg a dögös formatervű autót. A környezettudatos felépítés nem megy a vezetési élmény rovására.
A BMW i3 a bajorok első elektromos szériaautója, mely ráadásul karbonszálas szerkezetet kapott a súlycsökkentés érdekében. Teljesítménye 170 lóerő, és akár 200 km-t is képes megtenni egy feltöltéssel.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.