Egy hónapon át, hétvégenként hajléktalanok jelentik az időjárást a cseh köztévén. Az ötlet ugyan nem a tévé sajátja, ugyanis már 2012. végén elindult a Remény napjai nevű kampány, először Romániában, hogy felhívja az emberek figyelmét az utcán élők kiszolgáltatott és olykor kilátástalan sorsára – írja a praguepost.com.
A Saatchi&Saatchi hajléktalankampányt szervező reklámügynökség, berlini székhelyű irodája minden résztvevő országban egy-egy nonprofit szervezetet kért fel, hogy az időjós akcióval párthuzamosan gyűjtsenek adományokat az otthontalanok részére. A kezdeményezés Oroszországban , Svájcban és Németországban is sikerrel zárult, így idén Csehország is csatlakozott.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.