Csúcs Elterjedt gyakorlat az autóiparban, hogy a legújabb technikai fejlesztéseket először az adott gyártó csúcsmodelljén mutatják be, majd az évek alatt ezek a megoldások beépülnek a kisebb, népszerűbb kategóriákba is. Az új S-osztály számtalan világújdonságot hoz, ezek közül csemegézünk.
A világítótestekben már csak LED-égők vannak. A mögöttes forgalom kímélése érdekében éjszaka vagy a közlekedési lámpánál várakozva lecsökken a féklámpa
fényereje. Az éjszakai vezetést egy asszisztensrendszer szolgálja: új sztereókamerájával és több fokozatú radarérzékelőivel 360 fokban lát maga körül az S-osztály, így jobban felismeri a közlekedési veszélyhelyzeteket.
Fékasszisztens rendszer útkereszteződés-asszisztenssel: sztereókamerával felismeri a szaggatott vonallal elválasztott szomszéd sávban közlekedőt, különösen a szembe jövőt, és féloldalas fékezéssel segít elkerülni a véletlenszerű sávelhagyás veszélyét.
Az S-osztály előre észreveszi az úthibákat. Amennyiben a sztereókamera segítségével az útfelület-letapogató hibát lát, a kocsi villámgyorsan átállítja a futóművet az új helyzetre.
Két nagy, felbontású, színes TFT-képernyő az S-osztály információs központja. A baloldali az eddigi kombinált műszer funkcióit veszi át, míg a jobboldali a szórakoztató-tájékoztató funkciók komfortos kezelésére szolgál.
Éjjel látó asszisztens Plus: hőképkamerával felismeri, ha ember vagy állat jelenik meg kivilágítatlan területen, a sebességmérőről automatikusan átkapcsol egy éles éjjel látó képre, megmutatva és kijelölve a veszélyforrást.
Új a klímaberendezés, amely illatosít, ionizál és az alaptípusnál hatásosabban szűr.
Az új PRE-SAFE® rendszer felismeri a gyalogost, és 50 km/órás sebességig önálló fékezéssel előzi meg az elütést. Ha hátulról rohanna valaki az autóba, a hátsó vészvillogó működtetésével figyelmezteti a követő járművet. Ha továbbra is fennáll a veszély, behúzza a rögzítőféket, hogy minimumra csökkenjen az utasokat a jármű előrelökése folytán érő trauma.
Az övcsat-kézbeadó villanymotorja önműködően mozgatja fel és le a megvilágított csatot. A Beltbag egy felfújható övszalag, amely csökkenti a hátul ülők mellkasának terhelését, míg a fekvőülés párnája alatt a Cushionbag akadályozza meg, hogy baleset esetén az utas kicsússzon a biztonsági öv alatt.
Aktív sávtartó rendszer: felismeri a szembe jövő forgalmat és a szomszédos forgalmi sáv foglaltságát, féloldalas fékezéssel segít elkerülni a véletlenszerű sávelhagyás veszélyét.
Éberségfigyelő rendszer: jelez a fáradt, figyelmetlen autósnak. A vészjelzés kiadásakor a navigátor mutatja a közeli pihenőt.
A masszázsfunkció 14 külön vezérelhető légpárnát tartalmaz az üléstámlában, és melegíteni is képes. Összesen hat masszázsprogram közül lehet választani. Az ülések ülésszellőzést kaptak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.