Durván eltorzultak a gyorskajától - fotó

hízás
PUBLIKÁLÁS: 2013. január 28. 15:00
A házaspár annyira rákattant a gyorséttermi kajára, hogy éveken át csak ott étkeztek. Már rendelniük sem kellett, automatikusan kiszolgálták őket a város összes McDonalds, Burger King vagy KFC éttermében. Végül együtt már közel 260 kilót nyomtak.
Bors

Emma és Dylan Smith napjai igen egysíkúan teltek az elmúlt években: miután elvitték gyermekeiket az iskolába, beültek egy McDonaldsba, és alaposan teletankolták magukat muffinnal.

Majd hazamentek, de csak azért, hogy hamarosan újta a gyorsétteremben üljenek, és hatalmas adag gyorskaját tömjenek magukba ebédre. Este már arra sem vették a fáradságot, hogy bemenjenek a városba, inkább rendeltek néhány menüt.

A változatosságot az jelentette, hogy néha a Burgeg Kingből vagy a KFC-ből hozatták a hatalmas adagokat.

- Konkrétran gyorskaján éltünk. Még a nassolnivalót is gyorséttermekben szereztük be, például egyfolytában fagyit és forró csokit rendeltünk. A McDonaldsban már annyira ismertek minket, hogy rendelnünk sem kellett, tudták, mit akarunk enni- meséli Emma a Mirror cikkében.

A pár végül annyira meghízott, hogy együttes súlyuk meghaladta a 260 kilót.

Ami ennél is rosszabb, gyerekeik is ezen az étrenden éltek, ám ők legalább az iskolban láttak közelről zöldséget vagy gyümölcsöt. 

- Soha nem főztem. Gyümölcs vagy vitaminok szinte egyáltalán nem jutottak a szervezetünkbe. Így aztán különböző hiánybetegségek is kialkultak nálunk - vallotta be Emma, aki emiatt szörnyű anyának érzi magát.

A házaspár végül akkor határozta el, hogy ez így nem mehet tovább, amikor egyik fiuk születésnapján elmentek egy vidámparkba, ám a hullámvasútra nem tudtak vele felülni, mert egyszerűen nem fértek be a kocsiba. 

Amióta egy dietetikus segítségével életmódot váltottak, és messzire kerülik a gyorséttermeket, csak úgy olvadnak le róluk a kilók. 

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.