Párizsról sokaknak a csillogás, a fény, a luxus jut eszébe, s nincs ez másként az Autószalon esetében sem.
Igaz ugyan, hogy csak keveseknek adatik meg, hogy egy Ferrari, vagy Lamborghini bőrülésébe süppedve bőgessék fel a bivalyerős motort, a kiállításon ezeket az autókat mustrálják a legtöbben, és sokan kívülről fújják a műszaki adataikat. Idén a Lexus és az Infinity is tudott ámulatba ejtő csodaautókat a porondra állítani.
A Lamborghini Gallardo is megújult, egyszerre három változatban is. A targatetős, és a normál sport változat mellé a Superleggera könnyített versenykész változat is elkészült.
A Bugatti Veyron teljesítményét a világelsőség megtartása érdekében 1200 lóerőre.
A Citroen újraértelmezte egy tanulmány keretében a kisbusz fogalmát. Az ámulatba zuhanó közönség ellenére sem valószínű, hogy valaha gyártásba kerülne.
A versenyzésben eltöltött fél évszázad minden tapasztalatát beépítették az új McLaren P1-be, melynek gyártása várhatóan jövőre kezdődik.
A Ferrari F12 Berlinetta a gyártó a valaha épített legerősebb V12-es motort rejtette a gyönyörű autóba.