Az üdítőitalgyártó számára nem is az a legkellemetlenebb, hogy a nyitóoldalukon a „Tiltakozunk a mi szeretett prófétánk, Mohhamad semmibevétele ellen” felirat olvasható. Sokkal aggasztóbb, hogy a cég aktuális nyereményjátékára jelentkezett több, mint 50 ezer ember személyes adatainak (név, e-mailcím, telefonszám) ellopása.
Ez ráadásul nem csak fellengzős duma a hacker részéről, hiszen bizonyítékként Maxney 14 fájlban nyilvánosságra is hozta azokat. A BorsOnline megpróbálta telefonon utolérni az érintett kék-fehér-piros színű logóval büszkélkedő cég magyarországi képviseletét, ám annak sem központi, sem ügyfélszolgálati számát nem vették fel.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.