A Bors tesztelt és osztályozott néhány hivatalt és közintézményt.
Az OTP fővárosi fiókjában egy számla téves zárolása miatt mentünk.Tizenöt percet vártunk, sorszámmal a kezünkben. Az ügyintéző udvarias volt, de a zárolás feloldása és a számlacsomag módosítása újabb húsz percet vett igénybe.
Közölték: a tranzakció két-három napba is beletelik, mert géphiba folytán sokan jártak hasonlóan. Az ügyintéző viszont megköszönte a türelmet.
Osztályzat: 3
Az Országos Egészségügyi Pénztárat telefonon akartuk elérni. Többszöri próbálkozásunk is sikertelenséggel zárult. Egy gépi hang bemondta: várja meg a kezelő jelentkezését. Ezután tíz percig egy dallam szólt, majd a vonal megszakadt.
Osztályzat: 0
Telefonvásárlás végett kerestük fel a T-Mobil ügyfélszolgálatát, ahol egy roppant kedves ügyintéző hölgy minden kérdésünkre azonnal válaszolt, és alig tíz perc alatt kezünkben volt az új előfizetés a készülékkel együtt.
Osztályzat: 5
Felhívtuk a Neckermann utazási irodát, ahol egy tíz napos görögországi útra kértünk ajánlatokat. A szervező udvariasan és kedvesen, több lehetőséget is felsorolt, előnyeivel és hátrányaival együtt.
Osztályzat: 5
Cs.R. - L.E. - Z.Sz.