Étkezőkocsi
Sosem felejtem el azt a fejkendős, sokszoknyás nénit, aki kényelmesen letelepedett a metrókocsiban, majd megterített a térdén. Elővett egy grillcsirkét, bicskával kenyeret szelt, és jóízűen elkezdett falatozni. Terjengett az ételszag, ment a csámcsogás, zsíros ujjak marcangolták a húst, miközben az asszony jobbján és balján helyet foglalók látványosan odébb húzódtak pár szerelvénnyit.
Döbbenetes látvány volt szegény néne, akire senki sem szólt: a kiragasztott piktogramok némán meredtek rá. Nem véletlen, hogy ezek a járművek nem étkezőkocsik, és suta az „elvitelre kaptam, ezért eszem-iszom itt” érvelés. Szégyen a kiömlő kólától, kávétól, szesztől ázó járműpadló és ülés, meg a hátrahagyott csomagolópapírok. Amiket persze sosem a lelkesen ott étkezők takarítanak el.
Kedveseim!
Tapasztalt tömegközlekedőnek számítok: az eddigi életem során megvásárolt BKV-bérleteim árát összeadva alsó hangon kétmillió forintot beletoltam már a fővárosi közlekedési vállalatba. Ennyi pénzért az ember elvárná, hogy kapjon valamit. Én mégis úgy érzem, egy lyukas zsebbe tömöm a lóvét, amit valakik összesöprögetnek, s aztán mindent csinálnak belőle, csak azt nem, ami egy közlekedési vállalattól elvárható.
Az egy dolog, hogy naponta lerohadnak a buszok, kigyullad valamelyik metró és leállnak a villamosok. Ehhez már annyira hozzászoktunk, hogy meglepődünk, ha két egymást követő napon nincs semmi fennakadás. De hogy egy péksüteményért valakit 8 ezer forintra büntessenek, az már kiakaszt! Itt lenne az ideje EMBER-központúbbra cserélni a mostani látásmódot, kedves BKV!
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.