Ahogy a vg.hu is megírta, egyetlen nap alatt több mint száz járatot töröltek Nagy-Britanniában, mivel annyira nagy az emberhiány a földi személyzeten belül. A kormány szerint a légitársaságok és az utazási cégek jelentősen túlvállalták magukat ahhoz képest, hogy a Heathrow repülőtéren rendkívül megcsappant a földi személyzet létszáma, miután a járványidőszak alatt ezreket kellett elküldeni.
A legutóbbi hírek szerint a repülőtér állítólag arra utasította a légitársaságokat, a következő két hónapban korlátozzák az utasok számát a járatokon, hogy ne legyenek veszélyesen túlzsúfoltak a terminálok.
Ez azt jelenti, hogy hajnali 5 és 18 óra között óránként 1200 utassal kevesebb utast kéne fogadni az 5-ös terminálon, a Heathrow négy terminálja közül a legnagyobbikon. Mindezt úgy, hogy a 4-es terminált még nem nyitották ki azóta, hogy a járvány elkezdődött. Megynitását június végén tervezik – írja az arlive.net.
A repülőtér egyébnént a bejelentkezési késéseket okolja a kapacitáscsökkenésért, nem pedig a biztonsági ellenőrzőpontokon lévő létszámhiányt.
A British Airways elismerte, hogy problémák vannak a bejelentkezési pultjainál, de Sean Doyle vezérigazgató szerint a késések nagy része elkerülhetetlen az időigényes járványügyi papírmunka miatt. A légitársaság ugyanakkor 1000 font felvételi bónusz csábításával próbál új földi személyzetet toborozni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.