A Wizz Air bemutatja új, Amelia nevű, angol nyelvű chatbotját, mely közvetlen információkat ad a járatokkal kapcsolatban, és általános utazási tudnivalókkal is szolgál. A chatbotot az amerikai légi közlekedés egyik úttörője, Amelia Earhart inspirálta, aki a női pilóták közül elsőként repülte át egyedül az Atlanti-óceánt. A légitársaság ezzel is tisztelegni szeretne a repülés női szereplői előtt - derül ki a cég sajtóközleményéből.
Amelia, a chatbot olyan témákban válaszol, mint például a járvány, a különleges segítség, a csomagok kezelése, a fizetési módok, a check-in, az önkéntes lemondás, a kisgyermekekkel való utazás vagy a további szolgáltatások. A virtuális asszisztens ingyenesen használható és célja, hogy az utasok könnyen jussanak információhoz anélkül, hogy kapcsolatba kelljen lépniük a légitársasággal telefonon vagy e-mailen keresztül, mindezt a vállalat weboldalának átböngészése nélkül.
Ezen felül mostantól a légitársaság munkatársaival is ingyen elérhető chaten lehet kommunikálni, amennyiben az ügyfeleknek olyan kérdéseik vannak, amelyekre Amelia még nem tud válaszolni. A chatbot jelenleg angol nyelven, korlátozott számú téma kapcsán érhető el, azonban a fokozatos fejlesztésnek köszönhetően egyre több témát lesz képes lefedni. A fizetést igénylő kérelmek esetében több önkiszolgáló lehetőség áll a vásárlók rendelkezésére, amelyek a felhasználói fiókban elérhetők, ezen felül pedig a call center továbbra is az ügyfelek rendelkezésére áll.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.