Világszerte a legtöbb helyen bezártak a múzeumok, azonban továbbra sem szeretnék gyönyörű műalkotások nélkül hagyni a közönséget, különösen nem olyanok nélkül, amelyek egy kis feltöltődést hozhatnak az életükbe. Ez a szándék inspirálta többek között a Twitteren útjára indult #MuseumMomentofZen hashtag alatt futó kezdeményezést.
Nemrégiben azonban új múzeumi hashtag kapott szárnyra, mely hamarosan bekerült a legnépszerűbb trendek közé is - adja hírül az artnet.com. Az egész azzal kezdődött, hogy a New York-i Történelmi Társaság, a Hirshorn Múzeum és a Sculpture Garden elkezdett virtuális virágcsokrokat küldeni más művészeti intézményeknek. Az első, szerencsés címzett a Smithsonian Amerikai Művészeti Múzeum és a Renwick Galéria volt, amelyek az amerikai festő, Martin Johnson Heade almavirágait kapták meg üzenetben.
"Reméljük, hogy ez a #MuseumBouquet mosolyt csal az arcára!" - írta a képeslap, a címzett pedig gyorsan folytatta is a lácot, és H. Lyman Saÿen színes csokrát küldte el az Akron Művészeti Múzeumnak.
Hamarosan több száz múzeum - szám szerint 365 - töltötte meg hírcsatornáit növényekkel és egymásnak küldött, támogató üzenetekkel, olyan intézmények részvételével, mint a Metropolitan Museum of Art, a Guggenheim Múzeum, a Cooper Hewitt, a Frick Gyűjtemény, a MassArt Múzeum, a Field Museum és az MCA Chicago.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.