Egy nemrég az Airbnb megbízásából készített felmérés szerint az amerikaiak 57%-a inkább élményekre mint tárgyakra költ, 37% pedig azt tervezi, hogy 2020-ban tovább növeli az előbbiekre fordított kiadásait. Különösen a nők (39%), a Z generáció tagjai (46%) és a millenniumi generáció (48%) képviseli ezt az álláspontot.
2020-ban nő a túrázás népszerűsége, az amerikaiak egynegyede (a millenniumi generáció 32%-a) tervez kalandtúrát, és a természeti élmények iránti érdeklődés szintén növekvő tendenciát mutat az Airbnb-n. Míg a Z generációban ez az érdeklődés 190%-kal nőtt az előző évhez képest, a millenniumiak körében 102%-kal. Idén többen szeretnének a természet lágy, vagy épp nem annyira lágy ölén megszállni: a jégkunyhók népszerűsége például 83%-kal nőtt, míg a kempingezés vágya a baby boomerek körében ível meredeken felfelé (171%-kal).
Az utazók 2020-ban nemcsak az új helyeket, hanem a régi időket is szeretnék felfedezni: az amerikaiak 32% -a szeretné jobban megismerni a történelmet és a kultúrát, a történelemmel kapcsolatos utazások kínálata az elmúlt évben 271%-kal nőtt. 2020-ban az ilyen típusú foglalások 116%-kal nőttek, a Z generáció körében 176%-kal, a millenniumiak esetében 118%-kal.
Fontossá vált az ember kapcsolata önmagával, ennek jegyében például 106%-kal nőtt a meditáció iránti igény. A fenntarthatóság szintén fontos szempont lett az utazásban, és az utazók hajlamosabbak minimalista megközelítést alkalmazni, mely például a hosszú hétvégék és az autós kirándulások népszerűségében is megnyilvánul. A kisebb léptékek is előnyt élveznek, mint az egyszerűbb és hatékonyabb kihasználtságú terek, például a kunyhók és az apró házak, melyek iránt a kereslet 2019 és 2020 között 112 és 85%-kal nőtt.
Az emberek egyre tudatosabbá válnak az étkezési szokásaikat illetően, és ez a piacra is visszahat. A vegán opciók kínálata például 579%-kal nőtt, míg 2019-ben 570%-kal bővült a vegetáriánus kínálat 2018-hoz képest. Húsmentes ételekből egyébként a legnagyobb választékot Mexikóvárosban és Havannában találjuk.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.