A cég saját márkát mutat be, melynek neve Le Delizie: ennek köszönhetően az utasok ízelítőt kapnak az ország különböző részeinek jellegzetes olasz fogásairól. Mindhárom főétkezés az olasz ízvilág alapjaira épít, így természetesen megtalálható köztük a pizza és a ravioli, de a friss gyümölcsök is helyet kapnak az étlapon.
Nemcsak a menü újult meg, hanem az egész evőeszközkészlet illetve a tálalóeszközök is. A rozsdamentes acél evőeszközök elegáns hatást nyújtanak, de a csomagolások kialakításában is fontos szerepet kapott a dizájn.
Az olasz légitársaság négycsillagos minősítést kapott a globális légitársaságok között az APEX hivatalos légitársasági osztályozásban, amelyet minden évben az utasok szavaznak meg – így az Air Italy lett Olaszország egyetlen négycsillagos légitársasága.
A részben a Qatar Airways tulajdonában lévő Air Italy Airbus 330-200 gépekkel teljesít hosszútávú járatokat Milánóból New Yorkba és Miamiba egész évben, de a nyári menetrendben Los Angeles-be, San Franciscóba és Torontóba, míg télen a Maldív-szigetekre, Zanzibárra és Mombasába is, írja az AIRportal.hu.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.