Nem kétséges, hogy a növényi alapú húspótlók egyre népszerűbbek, de ekkora csődületet még egy új megjelenés sem váltott ki, mint amekkorát a Beyond Meat és a KFC közös Beyond Fried Chicken tesztje elért.
A teljesen növényi alapon működő Beyond Meat és a rántott csirkék koronázatlan királyának atlantai akciója olyan jól sikerült, hogy 2019. augusztus 27-én a csirke nélküli csirkefalatokat kevesebb mint öt óra alatt elkapkodták a fogyasztók. A pár órás közös akció során a KFC annyi hús nélküli csirkét értékesített, mint amennyi popcornos csirkét egy hét alatt - pedig ez az egyik legkelendőbb termékük.
A KFC azt nyilatkozta a teszt után, hogy tanulmányozni fogja az eredményeket annak érdekében, hogy el tudja dönteni mi is legyen a következő lépés: egy nagyobb teszt, vagy a termék teljes értékű bevezetése. Mivel a cég nem fogalmazta meg, hogy milyen kritériumoknak kell összejönniük a döntéshez, valószínűleg csak olyan jelekre vár, amelyek szerint az emberek eléggé kedvelték a Beyond Fried Chicken-et ahhoz, hogy újra vásárolják, és ne csak kipróbálják - írták az engadget.com cikkében.
Ha a két cég végül tényleg belefog a közös munkába és piacra dobják a csirke nélküli csirkefalatkákat és csirkeszárnyakat, akkor a húsmentes burgereknek meg kell majd osztaniuk az első helyet – és a húsmentes húsok is magasabb besorolást kaphatnak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.