Egy Los Angeles-ben igen híres fagyizós food truck (tekerős fagyi), a CVT Soft Serve tulajdonosa megelégelte az Instagrammon és Facebook-on jelentkező véleményvezérek kuncsorgását és hivatalosan jóváhagyott kiáltványt intézett feléjük. A hirdetményben az állt, hogy azok a vendégek, akik ingyen fagylaltot kérnek a fagyis kocsijánál megjelenésért cserébe, azok nem, hogy nem ingyen kapják, de a dupláját fizetik majd egy adag fagyinak – olvasható a delish.com oldalán.
A tulajdonos elmondta, többször is kapott már ilyen kérést a látogatóktól, de akkor telt be nála a pohár, mikor pár hete felkérték, hogy a fagyis kocsijával jelenjen meg egy hétvégi partin, ahol körülbelül 300-an lesznek. A fizetség pedig fotós megjelenés lett volna a közösségi médiában.
Ezután az első lépés csak egy felháborodott viccként indult; vagyis a tulaj kirakott egy képet a truck oldalára, miszerint „Influenszerek duplán fizetnek". A posztban, ahol Joe Nicchi a képet fogja, elmagyarázta, hogy aki egy 4 dolláros adagot ingyen szeretne megkapni egy megosztásért cserébe, az 8 dollárral szegényebben hagyja majd el a fagyis kocsi területét.
És egyébként sincsen annál szomorúbb, ha azzal pedálozol, hogy neked mennyi követőd van a neten. Sajnálni fogunk, de ingyen fagylalt ezért sem jár
– mondta Nicchi.
A képet és a kiáltványt természetesen felkapta az Instagram, illetve az amerikai fotó- és véleménymegosztó portálok; ez a kettősség a tulajdonos figyelmét sem kerülte el. Jelezte, tudja, hogy most éppen véleményvezérkedik, és a nem influenszereket helyezi rivaldafénybe. De az embereknek tetszik az ötlet, és már azt is tudják, mit kell tenniük, ha Joe fagyis kocsijánál járnak: fizetnek a fagyiért, mint a katonatiszt, és elsétálnak legalább 20 lépést mielőtt nekiállnak pózolni vele.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.