Az elmúlt hetekben felértékelődtek azok az utasbiztosítási kiegészítők, amelyek a járatkéséseknek, a járattörléseknek és azok folyományainak, például a szállásnak és a lemaradásnak a költségét térítik meg – írja a Világgazdaság.
Szabó Tamás, az Union Biztosító utasbiztosítási üzletágának vezetője közölte: a biztosító fő szolgáltatása ma még a poggyászkésés vagy járatkésés, járattörlés miatti kényszerű várakozás esetén vásárolt termékek árának megtérítése. De fontos látni - hangsúlyozta Bodor Máté, az Aegon utasbiztosítási üzletágának vezetője és Vereczki András, az Uniqua igazgatója -, hogy ezek nem kiegészítők, hanem a magasabb kategóriájú utasbiztosítások szerves részét képező pluszszolgáltatások.
De ma már többre is szükség van. Ezt bizonyítja, hogy sikeres a Magyar Posta Biztosító által májusban bevezetett 990 forintos kiegészítő biztosítása, amely automatikusan kifizeti az utast a 261/2004/EK rendelet alapján megillető kártérítést,
ha az ügyfél repülője több mint három órát késik, a járatot törlik, vagy túlfoglalás miatt nem tudott felszállni a repülőre.
Horrorisztikus történetek keringenek az ilyen ügyek végigviteléről a fapados társaságokkal, az egyre több erre specializálódó ügyvéd ugyanakkor 20-40 százalékos sikerdíjért vállalja az ügyfelet megillető összeg behajtását – idézi a vg.hu a Világgazdaság hétfői lapszámában olvasható cikkét.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.