
Arról már tavaly beszámoltunk, hogy az utaskísérők kedvencei a turistaosztályon utazó, 31-40 év közötti, nyaralni induló harmincas egyedülálló férfiak. Egy újabb felmérésből az is kiderült, hogy ezt a csoportot olyannyira kedvelik a stweardessek, hogy ha vannak a gépen üres helyek a business vagy az első osztályon, leggyakrabban őket ültetik át ide. Persze ehhez az sem árt, ha kellemes külsejű, ízléses ruhákat viselő illetőről van szó. Tegyük gyorsan hozzá, hogy nőként, vagy idősebb férfiként, de egy pár tagjaként sem feltétlenül kell lemondanunk arról, hogy a megvásároltnál jobb helyre ültessenek a gépen, a későbbiekben ehhez adnak tippeket maguk a stewardessek.
„83 országból 700 légiutaskísérő vett részt a Skyscanner.net utazási árösszehasonlító oldal felmérésében. Eszerint a férfiaknak, a 30-40 év közöttieknek, és az egyedül utazóknak van a legnagyobb esélye, hogy prémium ülőhelyet ajánljanak fel nekik. Az udvariasság, a törzsutas-program tagság szintén hasznos lehet" – írja a brit Daily Telegraph.
A felmérés adatai szerint az üzletembereknek is nagyon jó esélyeik vannak arra, hogy bár turistaosztályra szól a jegyük, mégis átültessék őket egy kellemesebb ülőhelyre. Erre a luxusra a legkisebb esélye egy leánybúcsúra induló csapat tagjaként van az embernek. A stewardessek többsége úgy nyilatkozott, hogy a tinédzser vagy fiatal felnőtt korú, csoportban utazó, kihívó öltözetű nőket szinte soha nem ültetik jobb helyre.
Így utazzon a jobb hely érdekében
A légiutaskísérőket arra is megkérték, hogy javasoljanak pár tippet azok számára, akik mindenképpen jobb helyen szeretnének ülni, mint amilyen jegyet váltottak. Az eredmény az alábbi tíz pontban olvasható, és bár mi nem feltétlen értünk egyet minden ponttal – a személyzet szomorú történettel nyúzása, vagy éppen a jobb hely reményében történtő jópofizás nagyon nem a mi világunk – de vannak köztük hasznos ötletek is.Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.