Hazánkban a robogók népszerűsége meg sem közelíti a világ nagyvárosait, ahol az autók parkolási gondjai, a hatalmas forgalmi dugók miatt naponta milliónyian pattannak aprócska motorokra, hogy könnyedén, időben elérjenek úticéljukhoz.
A gond az, hogy ezen motorok karbantartása hagy kivánnivalót maga után, a hangos és környezetszennyező darabokat jó lenne „zöldebb” járgányokra cserélni. A robogók egyik nagy ellensége a csomag, nagy gondot jelent, ha méretesebb dobozokat kellene elvinni magunkkal egy robogón.
Egy san fransiscoi tervezőiroda nem mást határozott el, mint létrehozni egy olyan járművet, ami mozgékony, megvan benne egy robogó minden előnye, miközben környezetkímélő, csendes, és alkalmanként teherhordásra is alkalmas. Így született meg, a lassan sorozatgyártásba kerülő motor, mely teljesen új módon közelíti meg a motorkerékpár formavilágát.
A vezető a motor végében, a hátsó kerék felett kapott helyet, és ahol egy klasszikus motornál az erőforrás lenne, oda egy akár 50x50x50 centis, akár 90 kilogrammos csomagot is befogadni képes lyukat terveztek.
Ezt a megoldást az tette lehetővé, hogy a haladást biztosító elektromotort a hátsó kerékagyba építsék, míg az akkumulátorok a lyukként szolgáló csomagtartó aljában kaptak helyet. Így a motor tömegközéppontja is alacsonyra került, mely stabil futást, könnyed kezelhetőséget biztosít.