Itt a bejelentés, amire mindenki várt: kiderült, milyen új sikerműsor érkezik a TV2-re

TV2
PUBLIKÁLÁS: 2025. november 07. 09:05
Nagyszabású, mesterséges intelligencia felhasználásával készült intergalaktikus prezentációban ismertette a cégcsoport aktuális eredményeit a csütörtöki Big Picture konferencián Fischer Gábor, a TV2 Csoport programstratégiai és tartalomgyártási igazgatója. A piacvezető tévétársaság számos sikerformátumot tűz műsorára a közeljövőben, köztük egy vadonatúj taktikai gameshow-t, A szemfényvesztőt. 2026-ban a közelmúltban TV2 Klub néven futó FEM3 visszakapja régi nevét, emellett fontos változás lép életbe a nézettségi adatok kommunikációjában is, amely teljes átláthatóságot biztosít a két nagy csatorna eredményeinek összehasonlításában.

Újszerű megközelítést választott előadása illusztrálására Fischer Gábor, a TV2 Csoport programstratégiai és tartalomgyártási igazgatója a budapesti Big Picture szakmai konferencián. Az előadás vizuális megjelenítéseként egy futurisztikus, intergalaktikus világban keltette életre önmagát, a TV2 legismertebb sztárjait és az elnök-vezérigazgatót, így mutatva be az év eddigi nézettségi eredményeit és a jövőbeni programterveket egy galaxisokon átívelő találkozó keretében.

Fischer Gábor, a TV2 Csoport programstratégiai és tartalomgyártási igazgatója
Fischer Gábor, a TV2 Csoport programstratégiai és tartalomgyártási igazgatója 
Fotó: Markovics Gábor /   Bors

Előző évi beszédére visszautalva megemlítette, hogy a tavalyi ígéretek maradéktalanul megvalósultak: az elmúlt tíz hónap havi átlaga alapján továbbra is a TV2 az ország legnézettebb csatornája, míg a TV2 Csoport a legnézettebb csatornacsalád minden kiemelt korcsoportban, egész napos és főműsoridős bontásban egyaránt. Eloszlatta azt a tévhitet is, miszerint a TV2-t főként idősebb nézők követik – az adatok szerint a 20-as, 30-as, 40-es és 50-es éveikben járó korosztályok körében is a TV2 a legnépszerűbb. Példaként a 18–29 éveseket emelte ki: ebben a szegmensben a TV2 idei átlagos közönségaránya 9,1%, míg az RTL-é 4,5%.

A nézettségi adatok kapcsán egy további fontos bejelentést is tett: annak érdekében, hogy mindenki számára egyszerűbbé váljon az adatok értelmezése, 2026. január 1-jétől a TV2 Csoport is áttér a lineáris SHR kalkulációra, és a vendégnézőket is beleszámítja a nézettségi mutatókba. Így az RTL és a TV2 közönségarány-számítása minden tekintetben egységessé válik, az eredmények pedig teljes mértékben összehasonlíthatók lesznek.

A statisztikák után a várva várt műsorbejelentések következtek. A közönségkedvenc formátumok közül visszatér az Ázsia Expressz és a Kísértés, VIP kiadással a Kincsvadászok és a Farm, a szívhez szóló Újratervezés és a logikai vetélkedő, az 1% Klub. Érkeznek továbbá az énekes gigashow-k, a Megasztár és A Nagy Duett, a táncparkett ördögeivel a Dancing with the Stars. Új évaddal tér vissza a Séfek séfe, ahol Tischler Petra személyében új séf csatlakozik Vomberg Frigyeshez és Krausz Gáborhoz. Végül, de nem utolsó sorban a nézettségi listák aktuális éllovasa, a Házasság első látásra vadonatúj évaddal.

És mik az újdonságok? Új scripted reality indul Eskü, megváltozom! címmel, amelyben Aurelio próbálja bebizonyítani családjának, barátainak – és legfőképp a nézőknek –, hogy a botrányhős múlt már mögötte van.

Végre képernyőre kerül az Európát már meghódító Lakásvadászok reality eredeti verziója is. A műsorban hétről hétre az ország különböző régióiban három ingatlanos verseng a vevők kegyeiért, hogy kiderüljön, ki a hét legjobb értékesítője. Hétköznapi emberek megható történetei és a hazai ingatlanpiac kulisszatitkai kerülnek reflektorfénybe ebben a napi realityben, Lékai-Kiss Ramóna műsorvezetésével.

November 10-én indul Szépréthy Roland vezetésével az Észbontók legújabb évada a SuperTV2-n, amelyben a TV2 sztárjai is próbálják kitalálni, mire gondolhatnak a versenyzők. Elkészült és hamarosan képernyőre kerül a Bachelor – A Nagy Ő új évada is, amelyben Stohl András agglegényként keresi a szerelmet.

A prezentáció zárásaként Fischer Gábor bejelentette, hogy a TV2 megvásárolta a The Hustler taktikai gameshow jogait, amely Magyarországon A szemfényvesztő – Hazudj, ha tudsz! címmel debütál. A tévés világot gyakran éri az a vád, hogy a műsorokban beépített emberek szerepelnek – ezúttal valóban így lesz. A szemfényvesztő a legújabb taktikai vetélkedő, ami egy kastély könyvtárszobájában játszódik. Minden adásban öt játékos közösen válaszol a feltett kérdésekre, hogy minél több pénzt gyűjtsenek, miközben próbálják kideríteni, ki közülük a szemfényvesztő – az a versenyző, aki minden kérdésre előre tudja a választ, és nem saját tudására hagyatkozik. Ha nem sikerül leleplezni, ő viheti haza a nyereményt. Az új formátumhoz új műsorvezető is társul, akinek kilétét egyelőre titok övezi – ahogy az egy valódi taktikai játékhoz illik.

„A televíziós piac folyamatosan változik, mi pedig nemcsak lépést tartunk vele, hanem aktívan alakítjuk is. A Big Picture konferencián bemutatott eredményeink azt jelzik, hogy a TV2 Csoport stabilan őrzi vezető szerepét, miközben a nagysikerű, közönségkedvenc formátumok mellett mindig igyekszünk izgalmas újdonságokat is bemutatni. Célunk, hogy minden korosztály számára vonzó és szórakoztató tartalmat kínáljunk. A jövőben is egy lendületes, sokszínű és élményekben gazdag csatornát építünk, ahol mindenki megtalálhatja a kedvenc műsorát.” – összegezte a konferencián elhangzottakat Fischer Gábor.

 

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.