A vizionárius rendező, Edgar Wright hamarosan új filmmel erősíti a mozis kínálatát – számolt be róla az Origo. A Menekülő ember (Running Man) – akár csak az 1987-es változat – Stephen King regényét veszi alapul, azzal a nem titkolt szándékkal hogy a réginél hűbb adaptációt mutasson. Az előzetes alapján Wright-tól megszokott módon itt is a pörgős akción, erőteljes vizualitáson lesz a hangsúly, miközben egy morbid tévéműsorba kényszerített hőst követünk, akit gyakorlatilag mindenki meg akar ölni. A film kapcsán íme a rendező legkiemelkedőbb, leginkább wright-os alkotásai egy csokorban.
Az Origo írása szerint Wright munkáiban a forma nem csak kísérője, hanem aktív résztvevője a történetmesélésnek. Nem egyszerűen elmeséli a sztorit – megmutatja, gyakran vizuális és auditív ritmuson keresztül. A gyors vágások, ritmusra komponált montázsok, vagy visszatérő vizuális motívumok nem csupán esztétikai fogások, hanem jelentéshordozók. Ez a mentalitás egyúttal azt is biztosítja, hogy többször is érdemes megnézni a filmjeit, mert kolibrinek kell lenni hozzá, hogy az ember fia minden részletet be tudjon dolgozni. Ezt várjuk A menekülő embertől is, nem kevesebbet – november 6-án kiderül!
A lap beszámolója rámutat, hogy Edgar Wright egy visszatérő poénja a Cornetto fagyi vissza-visszatérése a filmjeiben. Először a Haláli hullák hajnala című filmben jelent meg, ahol a fagylalt a másnaposság ellenszereként szolgált. A Wall's (Magyarországon Algida) ezt az ingyen reklámot úgy honorálta, hogy a filmet követő ünnepségre az egész stábot meghívták Cornetto fagyira. A gesztust követően Edgar Wright még két filmjében is elsütötte a fagyis gaget, nevezetesen a Vaskabátokban és a Világvégében – ezekre utalunk úgy, hogy Cornetto-trilógia.
A portál felidézi a Cornetto trilógia első darabját. A főszereplő, Shaun igyekszik rendbe hozni az életét, aztán mit ad Isten, beüt a zombiapokalipszis – igaz, hősünknél volt némi késés, mire leesett neki. A zombihorror paródia jól megalapozza Simon Pegg későbbi karrierjét a rendezővel. A filmben egyébként epres Cornetto van jelen, ami utal a közelgő véres jelenetekre.
Egy karrierista, kvázi túlbuzgó rendőr a világ egyik legunalmasabb falujába kerül, ahol elrontja a helyiek jókedvét – természetesen azzal, hogy jól végzi a munkáját. A történet haladtával a falu mélyebb, sötét háttere is jobban kirajzolódik. Feszes vágásokkal, jól irányzott párbeszédekkel és a film különböző részeire oda-vissza rímeléssel telített a film.
Scott Pilgrim, egy huszonéves naplopó srác megismeri– szó szerint értve – álmai nőjét, de ahhoz hogy összejöhessen vele, le kell győznie a lány hét gonosz exét. Látvány szempontjából a rendező legkiemelkedőbb filmje, ingergazdag, vibráns és végtelenül kreatív.
A film öt régi barát történetét meséli el, akik visszatérnek szülővárosukba, hogy végigcsinálják fiatalkori kocsmatúrájukat – 12 pub, 12 sör, a végén a Világvége nevű kocsma, de Edgar Wright beigazolja, hogy a film vége nem az lesz, amire számítanánk.
Egy fiatal sofőr, aki fülében zenével menekül a világ problémái elől, utolsó munkáját próbálja teljesíteni. Lebilincselő akciófilmes ritmus, minden mozdulat, vágás és autós üldözés a zenére van hangolva. Látványos, stílusos, igazi Edgar Wright-mozi.
Egy fiatal lány különös módon visszautazik a ’60-as évek Londonjába egy sötét titok nyomában. A film egy pszichológiai thriller lenyűgöző vizualitással. Kicsit más, komolyabb hangvételű Edgar Wright-film, de ugyanúgy mesterien van megkomponálva.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.