Legendák a polcokon – a vásárlók kedvenceit ünnepli a Lidl!

pr cikk
PUBLIKÁLÁS: 2025. november 07. 11:03
Vannak ízek, amelyek soha nem mennek ki a divatból – finomságok, amelyek évek óta hódítanak a Lidl polcain, és amelyek nélkül sokak számára elképzelhetetlen a heti bevásárlás. A Lidl legújabb kampánya, a „Lidl Legends”, most ezeknek a közönségkedvenceknek állít emléket: a saját márkás termékek legjobbjait emeli reflektorfénybe, amelyek minőségükkel és kedvező árukkal az évek során igazi legendává váltak a vásárlók körében.

Lidl Legends válogatásában most olyan termékek kaptak főszerepet, amelyek az idők során valódi klasszikussá váltak. A kampány célja, hogy megünnepelje ezeket az időtálló kedvenceket, amelyek hosszú évek óta bizonyítják: a kiváló minőség és a megfizethető ár tökéletesen megfér egymás mellett.

  • a frissen sütött, vajjal készült croissant,
  • a 200 grammos Alesto Selection válogatott dióbél,
  • a 330 ml-es Milbona kávés tejital három népszerű változata – Latte Macchiato, Espresso Macchiato és Cappuccino,
  • valamint a klasszikus édességek rajongóinak örök kedvence, a 100 grammos Fin Carré tejcsokoládé.

A november 6-ával induló akcióban most a 200 grammos Alesto Selection válogatott dióbél és a klasszikus, 100 grammos Fin Carré tejcsokoládé vásárolható meg kedvezőbb áron, így a vásárlók nemcsak a megszokott minőséget, hanem valóban kedvező árakat is élvezhetnek.

Forrás: Lidl

Minőség és megbízhatóság – a Lidl védjegye

„A Lidl filozófiájának alapja, hogy a kiváló minőségből sosem engedünk, miközben mindig a lehető legjobb árat biztosítjuk vásárlóinknak. Saját márkás termékeink sikere és népszerűsége különösen nagy büszkeséggel tölt el minket. Folyamatosan figyeljük a trendeket és a fogyasztói igényeket, hogy kínálatunkat a legmagasabb szinten tarthassuk – miközben vannak olyan meghatározó termékeink, amelyek évek óta változatlanul a kedvencek közé tartoznak. A Lidl Legends kampányban éppen ezeket, a valódi klasszikusokat ünnepeljük” – hangsúlyozza Nepp Zoltán, a Lidl Magyarország beszerzési igazgatója.

Saját márkák és hazai partnerek – a siker titka

A Lidl egyik legnagyobb erőssége a saját fejlesztésű márkákban rejlik, amelyek hosszú ideje a vásárlók kedvencei. A jól ismert Pilos, Pikok Pure, Húsfarm és Hazánk Kincsei termékcsaládok nem véletlenül örvendenek töretlen bizalomnak: kiváló minőségű alapanyagokból készülnek, megbízhatóak, és mindenki számára elérhető áron kínálnak alternatívát.

A vállalat különösen büszke a magyar beszállítókra, akik kulcsszerepet játszanak az áruházlánc kínálatában. Számos hazai gyártású termék – köztük a Pilos tejtermékek – nemcsak Magyarországon, hanem a nemzetközi piacokon is sikerrel szerepelnek. A Lidl folyamatosan bővíti azon árucikkek körét, amelyek hazai partnerekkel együttműködésben készülnek, ezzel is támogatva a magyar gazdaságot és a fenntartható működést.

A vásárlói visszajelzések és a szakmai elismerések egyaránt bizonyítják, hogy a Lidl saját márkás kínálata minőségben és ár-érték arányban is felveszi a versenyt a legismertebb prémium márkákkal.

Fedezze fel a Lidl Legends világát!

A Lidl legújabb kampánya igazi időutazás a vásárlók kedvenc ízei között – olyan finomságokat idéz meg, amelyek az évek során valódi ikonokká váltak. Érdemes fellapozni az aktuális akciós újságot, és újra felfedezni ezeket a klasszikus kedvenceket, hiszen a legendás minőség most legendásan kedvező áron érhető el.

 

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.