Már megjelentek a legnépszerűbb őszi szezonális termékek a Pepita.hu kínálatában (x)

PR cikk
PUBLIKÁLÁS: 2025. augusztus 27. 16:16
A Pepita.hu webáruház idén ünnepli 8. születésnapját. Az online piactér közel 6 millió termékkel segíti a családi bevásárlást, kínálatában minden elérhető egy helyen a kávéfőzőtől a játszószőnyegen át egészen a textilöblítőkig.
Young,Woman,Doing,Online,Shopping,At,Home,Using,Laptop.,Look
Az akciós termékek széles választéka egész évben várja az érdeklődőket
Fotó: Anton Mukhin / Shutterstock 

A nyolcas szám azonban nemcsak a családbarát webshop fennállásának éveit szimbolizálja, hanem a Pepita.com-on keresztül elérhető országok számát is jelöli: Magyarországon kívül Romániában, Bulgáriában, Szlovákiában, Lengyelországban, Ausztriában, Németországban és Horvátországban is jelen van a magyar e-kereskedelem meghatározó szereplője. Az akciós termékek széles választéka egész évben várja az érdeklődőket, azonban a 8. születésnap alkalmából szeptemberben még nagyobb kedvezmények érhetők majd el a Pepita.hu és Pepita.com vásárlói számára. 

A mobil klímákat a tanszerek és az őszi szezonális termékek váltották fel a vásárlók kosaraiban

A nyári forróság enyhülésével egyidejűleg áthelyeződött a vásárlók fókusza a mobil klímákról, a légkondicionálókról, a medencékről a tanévkezdéshez elengedhetetlen iskolatáskákra, tolltartókra, íróasztalokra és irodai székekre. Felpezsdült a kereslet az őszi barkács termékek, a lakberendezési tárgyak, a fűtőtestek és a meleg ruházat, cipők iránt is.  „Tekintettel az egyre változékonyabb időjárásra, különösen fontos, hogy a közel 6 millió termék ajánlatból minden termékcsoport megtalálható legyen a Pepitán, így a 8. születésnapi kampányunk idején nemcsak nyári, hanem már őszi és téli termékeket is találnak a látogatók” – mondta Papp Máté, a Pepita Group növekedésért felelős vezetője.

Több mint 6 millió ajánlat, kényelmesen, egy helyen

A Pepita.hu sikerének titka az egyszerű, gyors és kényelmes online vásárlás. A vállalat célja, hogy a családok minden szükséges terméket megtaláljanak egyetlen helyen. A széles, több mint 6 millió ajánlatból álló kínálatuk mellett nagy hangsúlyt fektet a megbízható és pontos kiszállításra is. Ennek érdekében indította el a GLS futárszolgálattal való együttműködését, amelynek keretében már nemcsak a normál méretű termékek, hanem az XXL csomagok házhozszállítása is megoldott, emellett pedig elérhetővé tette a rendkívül népszerű csomagautomatás szállítást is. Az utóbbi iránt egyre nagyobb az igény, amit mi sem mutat jobban, mint hogy a rendelések közel harmadát rendelik automatába a vásárlók. Az ügyfelek bizalma folyamatosan növekszik a Pepita.hu webáruház és az általa kínált házhozszállítási megoldások iránt, aminek köszönhetően az idei évben a bankkártyás fizetések aránya is közel 10%-kal nőtt a piactéren az előző év azonos időszakához képest.

A vásárlók mellett a Marketplace partnerekre is kiemelt figyelem irányul

A Pepita számára kiváltképp fontos a Marketplace partnerek támogatása is. Jelenleg több mint 2 600 partnerrel működnek együtt, akik számára egyetlen adminisztrációs felületen keresztül érhető el 110 millió potenciális vásárló a nyolc ország. Ez a közös munka nagyban hozzájárul a rendkívül széles termékkínálat folyamatos bővüléséhez, és lehetővé teszi a partnerek márkájának erősítését és a forgalmuk növelését. A Pepita Group Zrt. elkötelezett a partnerek sikere iránt, ezért folyamatosan fejleszti a Seller Center információs felületet, és automatikus adatkapcsolatot alakított ki a Base-szel, a régió legnagyobb e-kereskedelmi menedzsment rendszerével. Ez a lépés jelentősen leegyszerűsíti a termékfeltöltést, a készletkezelést és a rendelésfeldolgozást a Marketplace partnerek számára mind a 8 országban, ahol elérhető a Pepita.

(x)

 

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.