Szlovénia vadregényes tájai eddig is vonzották a kalandra szomjazó turistákat, de a szlovén irodák erőteljes hirdetési kampányai többszörösére növelhetik a sportosabb látogatók számát az elkövetkező években.
A járvány után mindenki a szabadba vágyik, és a lehető legintenzívebben ki szeretné használni a nyitott tér varázsát. Szlovénia a maga 34 természeti parkjával, végtelenül változatos és sokszor vad tájaival igazán nagyszerű célpont azok számára, akik ki akarnak robbanni a COVID-karantén szorításából.Ráadásul egyes országokban, mint Hollandiában vagy Csehországban, a külföldre utazók majdnem fele kifejezetten kalandot rejtő célpontokat keres.
A szlovén turisztikai irodák a közelmúltban „Érzem Szlovéniát" mottóval marketingkampányt indítottak, melynek részeként megrendezték a „Tour of Slovenia" kerékpárversenyt, hogy bemutassák a szépséges táj mennyire alkalmas a biciklis kirándulásokra. Az eseményt 10 millió néző nézte végig online Európa-szerte - írták az Airport-technology.com cikkében.
Az utazási szakértők úgy vélik, Szlovéniában 2023-ra visszaállhat a járvány előtti turistaszám, és egy év múlva már ötödével több vendég érkezhet, mint azelőtt bármikor.
„Szlovénia Európa kalandturizmusának fővárosává válhat" - állítja a GlobalData turisztikai elemző cég.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.