Még 2002-ben, a Sin City című híres mozifilmből kölcsönözték Las Vegas díjnyertes, idegenforgalmi szlogenjét, ami így hangzott: „Ami itt történik, itt marad". Most viszont frissül ez az ikonikus mondat, ami vasárnaptól így hangzik: „Ami itt történik, csak itt történik" – írja cikkében az msn.com.
Az új szlogen mögött álló reklámügynökség állítólag több évet töltött az új kampány kidolgozásán. Az új turisztikai szlogen hivatalosan egy 60 másodperces hirdetésben a január 26-i Grammy-díj átadás során került bemutatásra. Ennek a bejelentésnek örömére a város különböző helyszínein ünnepi rendezvényeket tartottak. A rövid reklámfilm alkotói arra is törekedtek, hogy megmutassák az embereknek, hogyan alakult át Las Vegas a világ szórakoztató fővárosává.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.