A környezettudatosság jegyében működik tovább a spliti butikhotel, a „Briig". A szálloda a „Hoteza" csapattal együttműködve fejlesztette ki az úgynevezett HotPad rendszert, mint egyedülálló kommunikációs módszert - írja a szerb Turistički Svet hírportál.
Ennek fényében a szállodában szakítottak a régi szokásokkal, és leváltották az összes nyomtatott brosúrát és információs anyagot.
Az interaktív rendszer lehetővé teszi a vendégek számára, hogy a szobában lévő iPad segítségével azonnal kommunikálhassanak a szálloda személyzetével.
Ez azt jelenti, hogy ha ételeket vagy italokat rendelnénk, esetleg masszázst foglalnánk vagy a minibárt töltetnénk fel, nincs is más dolgunk, mint a szobában lévő iPad segítségével jelezni a kívánságunkat, és a személyzet azonnal reagál rá.
Amellett, hogy a szálloda vendégei digitális eszközökön keresztül kommunikálhatnak a személyzettel, rengeteg információt megtudhatnak a szállásról, és a környéken található érdekes eseményekről is - és mindezt ráadásul környezettudatos megoldással.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.