A nézők első számú választása mindkét kiemelt korcsoportban (A18-59, A4+) a TV2, a legnézettebb csatornaportfólió pedig a TV2 Csoport maradt novemberben is, akár a teljes napot, akár a főműsoridőt vizsgáljuk. Ezzel a teljesítménnyel a fő kereskedelmi korcsoportban már kilenc hónapja folyamatosan őrzi piacvezető pozícióját a TV2 és a TV2 Csoport is főműsoridőben. Továbbra is jól teljesítenek a visszatérő saját gyártású műsorok, és kiváló eredményekkel debütált a vadonatúj Lakásvadászok is.

• Novemberben véget ért az ország egyik kedvenc párkereső realityje, a Házasság első látásra 3. évada. Ezúttal is nagy érdeklődés övezte a friss házasok közös életének kalandjait, a nézők számára továbbra is közönségkedvenc volt a műsor, hiszen mindkét kiemelt korcsoportban markáns fölénnyel nyerte az idősávját az idei évad is. A teljes évadot a fő kereskedelmi korcsoportban átlagosan a nézők 17,0%-a kísérte figyelemmel.
• A Legyen Ön is milliomos! székében Palik László novemberben is érdekesebbnél érdekesebb kérdésekkel lepte meg a vállalkozó szellemű játékosokat. A kvízműsor azonban nem csak a szereplők számára tartogatott izgalmakat, a nézők is előszeretettel választották hétköznap esti kikapcsolódásként. A Legyen Ön is milliomos! novemberben is tarolt, átlagosan 12,6%-os közönségarányt ért el a 18-59 éves nézők körében. A műsor ráadásul mindkét kiemelt korcsoportban számottevően tudta felülmúlni a versenytársat az azonos idősávban.
• Új évaddal tért vissza a nagysikerű műtárgy-kereskedő showműsor, a Kincsvadászok is. A vadonatúj részek november 17-én indultak, és a műsor havi átlagban 14,0%-os nézői részesedést ért el a 18-59 évesek körében. A Kincsvadászok szintén mindkét kiemelt korcsoportban jelentős előnnyel nyerte az idősávját novemberben.
• November utolsó hetében debütált a már világszerte nagy sikerrel futó Flat Hunters magyarországi adaptációja, a Lakásvadászok – Otthon első látásra. Lékai-Kiss Ramóna házigazdaként minden héten három-három, mindenre elszánt ingatlanossal próbál utat mutatni az ingatlanvásárlás útvesztőjében a műsorba jelentkezők lakáskeresőknek. A nézők nagy örömmel fogadták a Lakásvadászokat, hiszen az első héten adásba került epizódok mindegyike nyerte az idősávját a fő konkurenssel szemben, mindkét kiemelt korcsoportban. A fő kereskedelmi korcsoportban az első heti adásokat átlagosan a nézők 13,0%-a látta.
• A hétvégi nagyszabású showműsorok közül a Sztárban Sztár All Stars legújabb évada továbbra is jól teljesít, és évadátlagban idősávja legnézettebb műsora mindkét kiemelt korcsoportban. Az idei évad egy-egy epizódja eddig átlagosan 16,2%-os nézői részesedést ért el a 18-59 évesek körében.
• A szombat esténként látható Megasztárt november 29-én egy fantasztikus döntővel búcsúzott a nézőktől. A tehetségkutató idei szériája szintén idősávja legnézettebb műsora volt a teljes lakosság körében.
• A reggeli magazinműsorok: a Mokka és Mokkacino novemberben és éves átlagban is mindkét kiemelt korcsoportban jelentős különbséggel nyerik idősávjukat a fő konkurens csatorna reggeli azonos idősávjával szemben. Az esti infotainment műsorok közül a főműsoridős Tények havi és éves átlagban is idősávja legnézettebb műsora volt a teljes lakosság körében. A Tények Plusz szintén őrzi idősávnyertes pozícióját éves átlagban, mindemellett pedig novemberben is idősávja legnézettebb műsora volt a teljes lakosság körében.
• A TV2 Csoport kábelportfóliója szintén eredményes hónapot zárt. A Mozi+ novemberben is a legnézettebb kábelcsatorna volt a fő kereskedelmi korcsoportban, teljes napon és főműsoridőben egyaránt. A teljes napra vonatkozó havi csatornatoplista 5. helyét elfoglaló SuperTV2-n november 17-én visszatért az Újratervezés, mely az új évadban is rászoruló családoknak segít az otthonteremtésben. A TV2 Csoport sportcsatornái, a Spíler1 és Spíler2 a kumulált adatok alapján éves átlagban, teljes napon továbbra is vezetik a nézettségi versenyt a kereskedelmi sportcsatorna-portfóliók piacán mindkét kiemelt korcsoportban. Az Izaura TV a fő kereskedelmi korcsoportban az idei év legjobb eredményét produkálta, és ennek köszönhetően novemberben érte el az eddigi legmagasabb havi közönségarányát – akár a teljes napot, akár a főműsoridőt vizsgáljuk. Hasonlóan szép eredményekkel büszkélkedhet a csoport humorcsatornája, TV2 Comedy is, mely szintén az idei év eddigi legeredményesebb hónapját zárta a fő kereskedelmi korcsoportban, teljes napon és főműsoridőben egyaránt.
"Óriási öröm számunkra, hogy a TV2 és a TV2 Csoport novemberben is nyerte a havi nézettségi versenyt, ahogy március óta folyamatosan. Ez az eredmény több száz szakember közös munkájának gyümölcse, akik nap mint nap szívvel-lélekkel dolgoznak azért, hogy a nézőknek szerethető szórakoztató tartalmakat kínáljunk. A legnagyobb elismerés számunkra az, hogy a közönség mindezt értékeli, és azzal hálálja meg, hogy a mi műsorainkat választja. Bízom benne, hogy decemberben is hasonló sikerrel zárunk, és így immár harmadik éve egymás után mi nyerjük meg az éves nézettségi versenyt." – nyilatkozta a siker kapcsán Fischer Gábor a TV2 Csoport programstratégiai és tartalomgyártási igazgatója.
A novemberi sikernek köszönhetően éves átlagban is magabiztosan őrzi piacvezető pozícióját a TV2, mind csatorna, mind csoportszinten, mindkét kiemelt korcsoportban, teljes napon és főműsoridőben egyaránt. A főcsatorna mellett a kábelportfólió is jól teljesített, ennek köszönhetően a teljes TV2 Csoport is megnyerte a csatornacsaládok nézettségi versenyét novemberben.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.