Egy szupermarketben dolgozni stresszes, rengeteg a tennivaló, az áruk kipakolásától kezdve, a vásárlók kiszolgálásán át a termékek visszavételéig sok mindent kell belesűríteni egy műszakba. Azonban a Tesco egyik alkalmazottja szerint van egy dolog, amit sok vásárló elfelejt.
A brit eladó a közösségi médiában fakadt ki. Leírta, bár örömmel nyújt 100 százalékos teljesítményt a beosztott óráiban, van egy feladat, amit utál megcsinálni a vásárlókért.
Én végzem a záró műszakot az önkiszolgáló pénztáraknál, és két ember is három perccel a zárás előtt érkezett a kasszához, egy hatalmas bevásárlókocsival. Ugyanabba a a bevásárlókocsiba pakoltak mindketten, és elég esetlenül viselkedtek. Rávettem a vásárlókat, hogy mondják meg, melyik termék kié, és elintézem. Az egyikük elkezdett elpakolni a csomagolóterületről, nekem kellett teljes ellenőrzést végeznem, mert 15 tétel hiányzott az elmozdított áruk miatt, így mindent manuálisan kellett beolvasnom a kosárból. Hangosan fejeztem ki a nemtetszésemet a vevő felé, és azt mondtam, ha ezt még egyszer megteszi, megtagadom a kiszolgálást, mert minden jogom megvan hozzá, hogy egyszerűen elsétáljak, mivel nem azért fizetnek, hogy befejezzem a vásárlásukat
- idézi a Tesco dolgozójának szavait a Mirror. Hozzátette, mire végzett a vásárlókkal, rég véget ért a műszakja.
A bejegyzés nagy figyelmet kapott, és tucatnyian kommenteltek alá.
Nevetséges, hogy egyes emberek mennyire nem tisztelik mások idejét. Frusztráló ilyen idiótákkal foglalkozni!
- jegyezte meg az egyik hozzászóló.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.