Meghan Markle, a világ egyik legnépszerűbb(ex) hercegnője, ismét hatalmas meglepetést okozott! Az As Ever márkája, amit rajongói már az első dobásnál is imádtak, újra lenyomta a piacot: a június 20-i feltöltés után szinte percek alatt elfogyott minden, a teáktól a virágszirmokon át az ínycsiklandó lekvárig! Az Instagramon így köszönték meg a lelkes vásárlóknak a rekordeladásokat: „Cheers, dears! Ismét elfogytunk! Ti tettétek csodássá a hétvégénket!”
Nem véletlen a pörgés: Meghan korábban egy videóban sürgette a rajongókat, hogy siessenek, mert még a nagyobb készletek is elfogynak villámgyorsan. A virágszirmok például, amikből extra adagot hoztak, majdnem elfogytak szintén!
És itt jön a nagy dobás: július 1-jén érkezik Meghan első alkoholos terméke, egy Napa-völgyi rozé bor, ami tökéletes lesz a nyári bulikhoz: könnyed, gyümölcsös és elegáns, írja a People.
De nem csak a bor új, hiszen az új kollekcióban megjelent az ellenállhatatlan őszibarack lekvár és a narancsvirág méz is, amik már az első nap elvarázsolták a vásárlókat. Az As Ever őrület tovább dübörög!
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.