A Stellantis járműipari konszern Európa-szerte "stop-drive" kampányt jelentett be a Takata légzsákkal szerelt, 2009 és 2019 között gyártott Citroën C3 (második generációs) és DS3 (első generációs) modellekre vonatkozóan, e szerint a gépkocsi használatát fel kell függeszteni és azonnal fel kel keresni egy márkaszervizt - tájékoztatta a Citroen márka magyarországi importőre, a C Automobil Import Kft. közleményben az MTI-t kedden.
A kampány 24 európai országot érint, közöttük Magyarországot. Az érintett gépkocsik tulajdonosai közvetlen értesítést is kapnak a hatóságtól, hogy azonnal függesszék fel gépjárművük használatát, és keressék fel a márkakereskedői hálózatot az ingyenes javítás mielőbbi elvégzése érdekében, de járművük érintettségét ellenőrizzék maguk is - írják a közleményben.
A 2009 és 2019 között gyártott Citroën C3 vagy DS3 modellek tulajdonosai a forgalmi engedélyben szereplő gyártási év, vagy a Citroën weboldalán elérhető alvázszám ellenőrző felület (https://www.citroen.hu/karbantartas/visszahivas.html) segítségével tudnak meggyőződni arról, hogy gépkocsijuk érintett-e ebben a kampányban, és természetesen a Citroën márkakereskedésekben is érdeklődhetnek. A közlemény emlékeztet arra, hogy a stop-drive kampányban érintett gépkocsikra már folyamatban volt egy visszahívás, amely több mint egy éve indult Dél-Európából északi irányban haladva.
A visszahívási döntések, különös tekintettel a stop-drive kampányokra, több tényezőn alapulnak, beleértve a légzsák specifikációit, a gépkocsi korát és használati körülményeit, az éghajlati kondíciókat és a szabályozó hatóságok értesítéseit. Egy a közelmúltban Franciaországban történt esetet követően azonban a Stellantis azonnal elindította stop-drive kampányát az összes érintett gépkocsira vonatkozóan. A Stellantis közleményében hangoztatja: teljes beszállítói hálózatát, kereskedőhálózatát és az összes gyáregységét mobilizálja azért, hogy minden ügyfél a lehető leggyorsabb, legbiztonságosabb és legmegfelelőbb megoldást kaphassa.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.