Több mint egymillióan nézték a Megasztár első adását

Megasztár
PUBLIKÁLÁS: 2024. szeptember 23. 14:34
A legtöbb néző heti átlagban a múlt héten is a TV2-t választotta, így mindhárom kiemelt korcsoportban (A18-59, A18-49, A4+) a TV2 csatorna nyerte a nézettségi versenyt az őszi szezon harmadik hetén (2024. szeptember 16-22.) is, teljes napon és főműsoridőben egyaránt.

Ezzel az eredménnyel nem csak a megelőző heti eredményét szárnyalta felül a TV2, hanem az őszi szezonban hétről hétre egyre nagyobb előnyre tesz szert a fő konkurens RTL csatornával szemben mindhárom kiemelt korcsoportban. Tarolt a Megasztár, a teljes lakosságban a nézőszáma az egymilliót is meghaladta.
 

Fotó: TV2


A heti átlag közönségarányt (Share%) vizsgálva, főműsoridőben az alábbi eredmények születtek:
Korcsoport: 18-59 évesek
TV2: 16,4%; RTL: 12,0%
Korcsoport: 18-49 évesek
TV2: 15,6%; RTL: 11,6%
Korcsoport: 4+ évesek
TV2: 19,0%; RTL: 10,8%

A múlt héten a csatornának újra sikerült diadalmaskodnia a saját gyártású műsorok versenyében, hiszen a hétköznap esténként futó reality-k: az Ázsia Expressz és A kísértés is idősávja legnézettebb műsora volt mindhárom kiemelt korcsoportban. Sőt, a múlt héten minden hétköznap az Ázsia Expressz volt a legnézettebb műsor mind a három vizsgált korcsoportban.

A hétvége szintén fantasztikusan sikerült, szombaton folytatódott a Sztárban Sztár All Stars, mely a kereskedelmileg fontos 18-59 éves korcsoport, valamint a teljes lakosság körében is idősávja legnézettebb műsora lett. Vasárnap pedig 12 év után újra berobbant a várva várt Megasztár, ami egyből letarolta a heti nézettségi toplistákat, és mindhárom kiemelt korcsoportban jelentős fölénnyel lett a hét legnézettebb műsora. A Megasztár első válogató adását a 18-59 évesek körében több, mint félmillióan nézték, a tévénézők 24,2%-a, a teljes lakosság körében pedig több, mint 1 milliós nézőszámot ért el a műsor, ami 25,6%-os közönségarányt jelentett. A vasárnapi Megasztár ezzel a kiemelkedő kezdéssel a 18-59 évesek, 18-49 évesek és a teljes lakosság körében (A4+) is nézettebb volt, mint a Sztárbox az RTL-en.
 

Az esti saját gyártású műsorok előtt futó infotainment műsorokat, a Tényeket és Tények Pluszt szintén sok néző választotta a múlt héten, így az előző hetet követően heti átlagban újra idősávja legnézettebbje lett mindkét műsor a teljes lakosság körében (A4+).

 

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.