Negyvennyolc ezer forintot ígértek, de aztán végül semmit nem adtak.
A Tesco kénytelen volt bocsánatot kérni a vásárlóitól, miután tévesen azt mondták, hogy 100 fontot (azaz 48 ezer forint értékű pontot) kaptak Clubcard pontokban. A szupermarketóriás az easyJet Holidays-szal való partnerség keretében 100 font értékű pontokat ajánlott fel a vásárlóknak, ha az év elején Clubcard-utalványokkal foglalnak utazást.
Azonban hiba csúszott a gépezetbe és néhány olyan vásárló is, aki nem vett részt az akcióban, kapott egy e-mailt, amelyben közölték vele, hogy megszerezték a pontokat. A zavarodott vásárlók az X-en, azaz a korábbi Twitteren számoltak be a kavarodásról.
Az egyikük így nyilatkozott: „Kapott ma valaki más is ilyen furcsa Tesco e-mailt arról, hogy 100 font Clubcard-pont a miénk, aztán meg nem a miénk?”
Egy másik azt írta: „WTF mi ez az egész @Tesco? Követelek 100 font Clubcard pontot MOST!!!”.
A Tesco szóvivője elmondta a Sun-nak: „A Tesco Clubcard utalványok felhasználásával az easyJet Holidays üdülés foglalása után 100 font Clubcard-pontot gyűjtő vásárlóknak szánt e-mailt tévedésből más Clubcard-tagoknak is elküldték. Elnézést kérünk a félreértés miatt, már ki küldtünk egy e-mailt azoknak az ügyfeleknek, akik tévesen kapták meg az üzenetet.”
Csak azok a Tesco-vásárlók jogosultak a bónuszpontokra, akik Clubcard-utalványokkal foglalták le az easyJet-nyaralást, vagyis azok, akik megkapták az e-mailt, de nem vettek részt az akcióban, nem kapják meg a 100 fontot vagyis a 48 ezer forint bónuszt.