Clubcard

Hatalmas a felháborodás a Tesco miatt, kiakadtak a vásárlók

K. C.

Létrehozva: 2025.05.13. 16:50

Negyvennyolc ezer forintot ígértek, de aztán végül semmit nem adtak.

A Tesco kénytelen volt bocsánatot kérni a vásárlóitól, miután tévesen azt mondták, hogy 100 fontot (azaz 48 ezer forint értékű pontot) kaptak Clubcard pontokban. A szupermarketóriás az easyJet Holidays-szal való partnerség keretében 100 font értékű pontokat ajánlott fel a vásárlóknak, ha az év elején Clubcard-utalványokkal foglalnak utazást.

Tesco
Fotó: Unsplash

Azonban hiba csúszott a gépezetbe és néhány olyan vásárló is, aki nem vett részt az akcióban, kapott egy e-mailt, amelyben közölték vele, hogy megszerezték a pontokat. A zavarodott vásárlók az X-en, azaz a korábbi Twitteren számoltak be a kavarodásról. 

Az egyikük így nyilatkozott: „Kapott ma valaki más is ilyen furcsa Tesco e-mailt arról, hogy 100 font Clubcard-pont a miénk, aztán meg nem a miénk?” 

Egy másik azt írta: „WTF mi ez az egész @Tesco? Követelek 100 font Clubcard pontot MOST!!!”.

A Tesco szóvivője elmondta a Sun-nak: „A Tesco Clubcard utalványok felhasználásával az easyJet Holidays üdülés foglalása után 100 font Clubcard-pontot gyűjtő vásárlóknak szánt e-mailt tévedésből más Clubcard-tagoknak is elküldték. Elnézést kérünk a félreértés miatt, már ki küldtünk egy e-mailt azoknak az ügyfeleknek, akik tévesen kapták meg az üzenetet.”

Csak azok a Tesco-vásárlók jogosultak a bónuszpontokra, akik Clubcard-utalványokkal foglalták le az easyJet-nyaralást, vagyis azok, akik megkapták az e-mailt, de nem vettek részt az akcióban, nem kapják meg a 100 fontot vagyis a 48 ezer forint bónuszt.

 

 

Még egy kis fűszer jöhet? Iratkozzon fel a Bors-hírlevélre!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek