Hatalmas a felháborodás a Tesco miatt, kiakadtak a vásárlók

Clubcard
PUBLIKÁLÁS: 2025. május 13. 16:50
Negyvennyolc ezer forintot ígértek, de aztán végül semmit nem adtak.

A Tesco kénytelen volt bocsánatot kérni a vásárlóitól, miután tévesen azt mondták, hogy 100 fontot (azaz 48 ezer forint értékű pontot) kaptak Clubcard pontokban. A szupermarketóriás az easyJet Holidays-szal való partnerség keretében 100 font értékű pontokat ajánlott fel a vásárlóknak, ha az év elején Clubcard-utalványokkal foglalnak utazást.

Tesco
Fotó: Unsplash

Azonban hiba csúszott a gépezetbe és néhány olyan vásárló is, aki nem vett részt az akcióban, kapott egy e-mailt, amelyben közölték vele, hogy megszerezték a pontokat. A zavarodott vásárlók az X-en, azaz a korábbi Twitteren számoltak be a kavarodásról. 

Az egyikük így nyilatkozott: „Kapott ma valaki más is ilyen furcsa Tesco e-mailt arról, hogy 100 font Clubcard-pont a miénk, aztán meg nem a miénk?” 

Egy másik azt írta: „WTF mi ez az egész @Tesco? Követelek 100 font Clubcard pontot MOST!!!”.

A Tesco szóvivője elmondta a Sun-nak: „A Tesco Clubcard utalványok felhasználásával az easyJet Holidays üdülés foglalása után 100 font Clubcard-pontot gyűjtő vásárlóknak szánt e-mailt tévedésből más Clubcard-tagoknak is elküldték. Elnézést kérünk a félreértés miatt, már ki küldtünk egy e-mailt azoknak az ügyfeleknek, akik tévesen kapták meg az üzenetet.”

Csak azok a Tesco-vásárlók jogosultak a bónuszpontokra, akik Clubcard-utalványokkal foglalták le az easyJet-nyaralást, vagyis azok, akik megkapták az e-mailt, de nem vettek részt az akcióban, nem kapják meg a 100 fontot vagyis a 48 ezer forint bónuszt.

 

 

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.