Hivatalos: a Tesco megszünteti a legnépszerűbb szolgáltatását

Clubcard
PUBLIKÁLÁS: 2025. február 26. 08:35
Nagyon kiakadtak a vásárlók a hír hallatán.

A rutinos Tesco vásárlók már jól tudják, hogy az áruházlánc üzleteiben egyszerűen meg lehet nyitni az alkalmazást, majd a „Pay In-Store” funkcióval egyetlen kód beolvasásával fizethetnek és már gyűjthetik a Clubcard pontokat. A legfrissebb hírek szerint ennek a lehetőségnek március 7-től búcsút inthetnek a vásárlók a briteknél, az áruházlánc ugyanis úgy döntött, hogy kivezeti ezt a funkciót a Tesco alkalmazásból.

tesco
Fotó: borsonline

A Tesco e-mailben értesítette vásárlóit a változásról, és tájékoztatta őket arról, hogy a jövőben a fizetés és a pontgyűjtés külön lépésekben történik majd. Az üzenet szerint a változtatás célja, hogy a legjobb ár-érték arányt és kényelmet biztosítsák a vásárlók számára. A „Pay In-Store” funkció megszüntetésével az alkalmazásban tárolt kártyaadatok is törlődnek, kivéve, ha azokat a GetGo, Whoosh vagy házhoz szállítási vásárlásokhoz használják - írja a Ripost a Mirror nyomán. 

A lap szerint a Tesco ugyanakkor továbbra is arra biztatja vásárlóit, hogy a Clubcard pontok gyűjtéséhez használják az alkalmazást vagy a fizikai Clubcard kártyát, illetve hozzáadhatják azt az Apple vagy Google Wallethez.

A döntés miatt sok vásárló kiakadt, nem tetszésüknek pedig a közösségi médiában adtak hangot. Többen például azt írták, hogy a funkció kényelmes és időtakarékos volt számukra. Egy Reddit-felhasználó pedig arról panaszkodik, hogy ez a döntés teljesen érthetetlen, miért kellett egy egyszerű lépést kettőre bontani, míg mások napi szinten használták a funkciót, és egyszerűen nem értik a Tescót. 

 

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.