Virtuális valóság (VR) vásárlás, fenntarthatóság és holografikus áruház logók: a mesterséges intelligencia szerint ez vár majd ránk 25 év múlva egy átlagos bevásárlás során. A Daily Star a Google mesterséges intelligenciával működtettet robotjával, a Gemini-val csevegve, majd Elon Musk Grok-jával ábrázolva, felfedte, hogy egy bevásárlás a Tescóban 2050-ben olyan lehet, mintha csak a hírhedt Cyberpunk 2077 videojátékban lennénk.
A Gemini egyik meglepő ötlete a virtuális valóságban való vásárlás volt, még egy átlagos Tesco vásárlást is leírt.
Felvesz egy VR headsetet, és egy gyönyörűen rendezett virtuális Tescóban találja magát. A környezet rendkívül valósághű, olyan hangokkal, mint a hűtőegységek halk zümmögése és a többi virtuális vásárló csevegése.
Az egész élmény személyre szabott, az előző vásárlásaid alapján a virtuális bolt előre sorolja a gyakran látogatott részlegeket és kiemeli kedvenc termékeidet. Kinyújthatod kezed és megfoghatod a dolgokat és még egy részletes leírást is kaphatsz az összetevőkről, tápanyagokról vagy egyes termékek használati utasításáról. Még virtuálisan meg is kóstolhatsz vagy szagolhatsz egyes árukat.
A Gemini a továbbiakban az Amazon által jelenleg használt Try Before You Buy funkció virtuális verziójáról is beszélt, amely magában foglalná a ruhák virtuális felpróbálását, és még bútorokat is meg lehetne nézni, hogy hogyan néznek ki virtuális otthonunkban. Még az ételek kóstolására is kitért a mesterséges intelligencia, elmondás szerint lehetséges, hogy a jövőben lesznek olyan eszközök, amik az étkezés élményeit tudják szimulálni hangokkal, illatokkal és ízekkel.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.