Hetek óta gyakorlatilag semmi másról nem szólnak a hírek, hogy a nagyobb áruházláncok éppen melyik terméküket akciózzák le 10-15-20 százalékkal, ami a fogyasztók számára kifejezetten örömteli az elmúlt egy év drágulása láttán.
Ezért is mellbevágó, hogy a Lidl a 12 százalékos Pilos tejföl árát csupán 4 forinttal csökkentette, amit a kiskerlánc is vélhetően kínosnak érzett, ugyanis le sem írta, hogy mindez 0,5 százalékos mérséklést jelent.
Az első nagy árcsökkentési hullám februárban söpört végig a magyar kiskereskedelmen, akkor a vaj árát vágta vissza 20-25 százalékkal a piaci szereplők nagy része. Ugyanakkor nem véletlen, hogy eddig csak ennél az egy termékkörnél láthattunk valamiféle korrekciót, a nyerstej felvásárlási ára tavaly október óta ugyanis jelentősen mérséklődött az olaszországi spotpiacon. És hogy ne legyünk igazságtalanok az Lidllel szemben, a tej árát már érdemben csökkentette, a 2,8 százalékos UHT-tejet a legutóbbi akciójában például 209 forintért árulta - írta a VG.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.