Szorongatják a Facebookot, és a vállalat, mivel szeretne versenyben maradni a TikTokkal szemben, újratervezésbe kezdett.
A kiszivárgott belső feljegyzésekből kiderült, a Facebook a teljes hírfolyamot működtető algoritmus újratervezését tervezi. A változtatással hasonlítani akar a TikTokra abban, hogy attól függetlenül fog tartalmat ajánlani az üzenőfalon, hogy az honnan származik. De jön még más is: újra egyesítik az évek óta külön működő Messengert a Facebookkal.
Mark Zuckerberg és cége a hírek szerint aggódik a TikTok térnyerése miatt, a félelem pedig nem is alaptalan, a kínai, ByteDance cég kezében lévő közösségi oldal a tavalyi év során 20 százalékkal nagyobb forgalmat generált, az iPhone-t használók pedig 78 százalékkal több időt töltöttek a kínai platformon.
A Facebooknak most az a célja, hogy vizuálisabb élményt nyújtson, több videós tartalommal, és a Messenger visszaköltöztetésével korábbi helyére.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.