Már közel 50 milliót költött Facebook-hirdetésekre Márki-Zay, csakhogy vagyonnyilatkozata alapján nem világos, miből

Már közel 50 milliót költött Facebook-hirdetésekre Márki-Zay, csakhogy vagyonnyilatkozata alapján nem világos, miből

friss
PUBLIKÁLÁS: 2022. február 01. 10:13
Kampánybüdzséjének megtekintéséhez pedig jelenleg jelszót kér a weboldala.

Cikkünk írásáig már közel 50 millió forintot tapsolt el közösségi oldalával kapcsolatos hirdetésekre Márki-Zay Péter – derül ki a Facebook hirdetéstárából (lenti kép). A baloldal miniszterelnök-jelöltjének költéseit elemezve felmerül a kérdés, hogy miből finanszírozta közösségi médiás kampányát - szúrta ki a Mandiner.

A hétfőn leadott vagyonnyilatkozata szerint ugyanis Márki-Zaynak nem futja arra, hogy 50 milliót költsön a Facebookon.

A Facebook hirdetések Márki-Zay nevén futnak, azonban a szabályok szerint lehet, hogy nem ő a hirdető, viszont akkor nem tudni, hogy kicsoda. 

A politikus ennek ellenére cikkünk írásig már 49 945 769 forintot (csak az elmúlt hét napban közel 10 millió forintot) hirdetett el Facebook hirdetéstára szerint.

Ha meg akarod nézni Márki-Zay kampányelszámolását, jelszót kér az oldal

Márki-Zay Péter 2020–2021. novemberi kampányelszámolását azonban cikkünk írásakor még nem lehet még megtekinteni a weboldalán. Amikor rákattint az érdeklődő a „2020–2021. november” (avagy az előválasztási kampányt magába foglaló időszak) linkjére a „Kampányelszámolások” menüpontban, ez a kép fogadja:

Márki-Zay Péter kampányelszámolását ezen a linken tudja nem megtekinteni.

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.